De mazoutkar en "wiedergutmachungs T-5R on air' en LE BONBONNE en Gaz

Gestart door darius, 23-01-2009 12:30:02

Vorige topic - Volgende topic

Huib244T

Darius kerel!

Maar is even een beunsessie doen, laat maar weten wanneer je de hollandse maten wilt uitnodigen dan jassen we je mooie spulletjes er ff onder :D

Verder alles goed darius?

Gr.

darius

Zo daar zijn we weer.
Eindelijk vakantie,pffffffffffffffffffffffffffffffffffffff had ik echt ff nodig. Nu enkele maanden baggerwerken in Temse op de Schelde gedaan. Wekker om 04.30 en vaak laat thuis. De Mazoutkar heeft me trouw elke dag gebracht  ;D, zonder verkeerde slag. Helaas nog steeds niet goed gekeurd vanwege nokje van je koplampverstelling los en bijgevolg dus verkeerde koplamp afstelling  :evil: Wel een goedkeuring op mn verlaging.

Ga over een dag of tien met de mazoutkar naar Zweden voor een weekje. Beetje rondkijken etc. Heb daar wel zin in. Forumtransporten nodig, let me know... Gaat verder weer lekker, ga snel met de wiedergutmachungsmachine aan de slag, liggen hier een hoop snelle goodies klaar ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D.......

Ben trouwens nog steeds zonder een druppel drank gebleven  :) :)
No show, only go.

viking_in_shorts

darius

Hee Tim

Ik ga denk ik oud en nieuw vieren in Stockholm en daarna ???? no plans mss kom ik wel bij je op de koffie ?
No show, only go.

viking_in_shorts

Citaat van: darius op 18-12-2009 09:41:37
Hee Tim

Ik ga denk ik oud en nieuw vieren in Stockholm en daarna ???? no plans mss kom ik wel bij je op de koffie ?

Dan sta je voor een dichte deur :D
Wij gaan morgen naar NL en komen pas na nieuwjaar weer terug....

darius

haha gezellig ik ga je nog pb doen voor evt tips ok ? Hee fijne dagen he Tim. Gr
No show, only go.

Marc O.

Citaat van: darius op 18-12-2009 09:37:03

Goed man! En nu volhouden he!
...The Nile isn't just a river in Africa...

rogerV701998

Zo daar zijn we weer.
Eindelijk vakantie,pffffffffffffffffffffffffffffffffffffff had ik echt ff nodig. Nu enkele maanden baggerwerken in Temse op de Schelde gedaan. Wekker om 04.30 en vaak laat thuis. De Mazoutkar heeft me trouw elke dag gebracht  ;D, zonder verkeerde slag. Helaas nog steeds niet goed gekeurd vanwege nokje van je koplampverstelling los en bijgevolg dus verkeerde koplamp afstelling  :evil: Wel een goedkeuring op mn verlaging.

Ga over een dag of tien met de mazoutkar naar Zweden voor een weekje. Beetje rondkijken etc. Heb daar wel zin in. Forumtransporten nodig, let me know... Gaat verder weer lekker, ga snel met de wiedergutmachungsmachine aan de slag, liggen hier een hoop snelle goodies klaar ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D.......

Mooi! Allemaal goede berichten. Knap hoor, respect.

Gr. roger

viking_in_shorts

Dat stond er vanmorgen nog niet! Erg goed - respekt!

UserID6342

Ben trouwens nog steeds zonder een druppel drank gebleven  :) :)
Super Darius !!  Me complimenten want weet als geen ander wat alcohol met je kan doen.  Echt helemaal top !

darius

Yep het gaat heel goed. heb ook een hele leuke vrouw leren kennen hier uit de buurt. Ben erg blij daarmee en heb ook echt weer zin om met de auto,s te gaan beginnen.  En merci voor het onthaal ,ben er toch een tijdje van tussen geweest (ook heel druk met de honden,als je het wil zien evt aanmelden op facebook darius oosterbos)

Eest op de lijst is de oude R bumper van Walter leever op de diesel te zetten en om de elektrische stoelen uit de R in de diesel te zetten. Er ligt alleen nog geen voeding maar dat zal geen problemen geven. Heb nu vakantie dus hou jullie op de hoogte... :eusa_dance:
PS er ligt wel voeding onder de stoel :-X maar ik bedoel elektriciteit.. ;)
No show, only go.

mehn

Citaat van: viking_in_shorts op 18-12-2009 09:43:08
Dan sta je voor een dichte deur :D
Wij gaan morgen naar NL en komen pas na nieuwjaar weer terug....

Dan kom je mijn collega misschien nog tegen...die is vanmiddag vertrokken ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

elianmars

Fijn om te lezen dat het weer goed met je gaat, Darius!  :eusa_clap:

Geniet van je vakantie!

walter leever

Citaat van: darius op 18-12-2009 11:30:55
Yep het gaat heel goed. heb ook een hele leuke vrouw leren kennen hier uit de buurt. Ben erg blij daarmee en heb ook echt weer zin om met de auto,s te gaan beginnen.  En merci voor het onthaal ,ben er toch een tijdje van tussen geweest (ook heel druk met de honden,als je het wil zien evt aanmelden op facebook darius oosterbos)

Eest op de lijst is de oude R bumper van Walter leever op de diesel te zetten en om de elektrische stoelen uit de R in de diesel te zetten. Er ligt alleen nog geen voeding maar dat zal geen problemen geven. Heb nu vakantie dus hou jullie op de hoogte... :eusa_dance:
PS er ligt wel voeding onder de stoel :-X maar ik bedoel elektriciteit.. ;)

Laat maar iets weten,maatje. ;)

Gelukkig dat alles weer op de rol staat ;D

gr,walter

darius

Wilde vanmorgen gaan water tanken hier aan de wal,,, kraan bevroren :eusa_wall: :eusa_wall: Ach ja het is vakantie en het gaat vast wel weer eens dooien haha.
No show, only go.