De mazoutkar en "wiedergutmachungs T-5R on air' en LE BONBONNE en Gaz

Gestart door darius, 23-01-2009 12:30:02

Vorige topic - Volgende topic

850estatetdi

dat is wel een goeie ja ik heb ze zelf ook nog nooit eerder met een ultrasonic cleaner schoon gemaakt ik heb ze wel eens er uit gehaalt en in een badje van dat spul dat je door je benzine heen gooit 24 uur laten liggen en dat werkte ook iets. maar niet echt dat het super schoonwerd.

arjenT5R

Citaat van: viking_in_shorts op 11-02-2010 19:38:47
Citaat van: arjenT5R op 11-02-2010 16:38:29
je zou het ook met ultrasoon zeep kunnen doen  ;D
verders weer lekker aan de slag... geen 16t voor mijn maar ik heb dezelfde intercooler gekocht  ;D

zeker weten? :eusa_think:

100%  ;)
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

darius

Vandaag naar hondenshow in Genk, en bumper ophalen bij Walter  ;D Ik ga later ff reageren op mn post...
No show, only go.

walter leever

Was kort en krachtig(de ontmoeting  ;D ),hou me op de hoogte met 't verloop en plaatsing R-bumper.

gr,walter

Vulk

Ja, enthousiast is hij wel hé. :) Heel aanstekelijk!

darius

Ja walter echt jammer dat er niet wat meer tijd was om naar je wagen te kijken maar anita moest gaan eten met vrienden  ::) Doordat we met de honden in de ere ring moesten was het allemaal wat verlaat, helaas    :eusa_doh: :eusa_doh:. Heel druk met de honden geweest en dus geen tijd aan de wagens besteed.
No show, only go.

darius

Citaat van: cas op 11-02-2010 22:08:59
kan je zonder problemen die dingen dan weer terug zetten,  of krijg je gezeik met lucht  in compartimenten en foutmeldingen.  ging het een beetje, die rail los trekken?

heb ook een utrasoon reiniger, en voorkomen is beter dan genezen ! maar als ik me meer ellende op mijn nek haal, dan liever niet. 

wellicht een " goedje " op de rubberen afsluitringen smeren om de levensduur ervan te verlengen?

Het ontluchten van de rail gebeurt met de ontluchtingsnippel aan het uiteinde van de injectorrail. Lostrekken rail is een eitje. Het goedje dat je op de rubberdelen kan doen is zuurvrijevaseline of producten van loctide speciaal voor dat doel  ;D ;D
No show, only go.

walter leever

Citaat van: darius op 15-02-2010 11:30:05
Ja walter echt jammer dat er niet wat meer tijd was om naar je wagen te kijken maar anita moest gaan eten met vrienden  ::) Doordat we met de honden in de ere ring moesten was het allemaal wat verlaat, helaas    :eusa_doh: :eusa_doh:. Heel druk met de honden geweest en dus geen tijd aan de wagens besteed.

Da's nie erg,zal voor een andere keer zijn.  ;)

Succes met de bumpert. ;D

gr,walter

)()()sT

Haa Darius,

in mijn eigen logje vroeg je naar het werk voor het wisselen van den PNP.
Het valt mee (Thuur was bij mij de echte techneut), maar je moet je accu+accuplaat demonteren, luchtfilter en dan kun je erbij.
Schakelpookstang losnemen, samen met nog wat boutjes etc, en dan pak je de PNP zo van de bak af.
Het rottige is het demonteren van de stekker. Het stekkertje van de PNP zit samen met de stekker vanaf de AT-ECU in één omhulsel en die uit elkaar krijgen is   :evil:

Er staat een duidelijke beschrijving in de sticky topics. Je moet opletten dat je de bak in de goede stand zet (corresponderend met de pook  ;D) en de de PNP precies goed afstellen met het tooltje.

darius

Dadelijk ff het pnp tooltje en de pnp gaan halen (of bestellen bij de dealert) .
No show, only go.

darius

Reverse IPD setje, in the pocket  ;D ;D Prettig zaken doen Chris   :eusa_dance:
No show, only go.

darius

No show, only go.

walter leever

En jongen is 't nog gelukt op de site(telefonisch,in je beste duits  ;D ) :eusa_think:

darius

Zo weekend, vandaag computer vergeten dus nog niet naar Deutchland angerufen  :eusa_wall: Wel is de open luftfilterset gearriveerd  :eusa_dance: Ook meteen meer een pnp en tooltje besteld. De automaat doet heel vreemd dus maar hopen dat het aan de pnp ligt  :-\. Zondag rip kit ophalen......
No show, only go.

darius

Update

Zaterdag de lmm vervangen (WGM) en dat scheeld al behoorlijk in het verbruik. De auto loopt al veel beter. Meteen ook gezien dat de vacuumslangentjes niet overal even goed zijn.
Wel weer een foutmelding op de PNP switch, hopelijk komen de problemen grotendeels voort uit ralle PNP. Ook onder de auto gelegen en gezien dat de oliesmeerboel enorm is bij de turbo, waarschijnlijk olieretour..

Heb nu wel bijna alle onderdelen bij elkaar voor de transformatie  :eusa_dance: Alleen nog op de lambda sonde wachten. Deze week weinig werk ga er dus maar aan beginnen zeker.
No show, only go.