De mazoutkar en "wiedergutmachungs T-5R on air' en LE BONBONNE en Gaz

Gestart door darius, 23-01-2009 12:30:02

Vorige topic - Volgende topic

Taranis

Is de resonantie dat stomme blikken schild niet wat bij de trillingsdemper zit? Ik heb die bij de roetmeeuw ook vermeubeld met een koevoet omdat ik de herrie zat was.

darius

Citaat van: Taranis op 20-08-2013 12:50:03
Is de resonantie dat stomme blikken schild niet wat bij de trillingsdemper zit? Ik heb die bij de roetmeeuw ook vermeubeld met een koevoet omdat ik de herrie zat was.

In bussen van het vliegwiel waren los gekomen.. :evil:
No show, only go.

Taranis

En dat veroorzaakte die resonantie? :eusa_think:

Goed dat je 't gevonden hebt, maar wel bijzonder...

darius

Het vliegwiel zit tegen het getande krukas poelietje aan geb out met vier imbus boutjes . Bij het demonteren zagen we het al glanzen, heeft dus eerder staan trillen.. wat ik vreemd vind is dat de centrale keukendeur dus blijkbaar het vliegwiel zelf niet vasttrekt ?
No show, only go.

darius

Citaat van: darius op 20-08-2013 15:04:31
Het vliegwiel zit tegen het getande krukas poelietje aan geb out met vier imbus boutjes . Bij het demonteren zagen we het al glanzen, heeft dus eerder staan trillen.. wat ik vreemd vind is dat de centrale krukasbout dus blijkbaar het vliegwiel zelf niet vasttrekt ?
No show, only go.

Snellebaksteen

Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Taranis

Is die bout inmiddels niet dusdanig opgerekt dat ie de trillingsdemper niet meer voldoende aantrekt? Of heb je een nieuwe bout gemonteerd?

darius

Bout is niet vernieuwd..is vorig jaar vernieuwd..Ja weet het Marcel..
No show, only go.

darius

No show, only go.

Piere

Die centrale krukasbout zit nog altijd even vast zoals dat moet, maar die vier imbusboutjes die de trillingsdemper vasthouden dus niet (even voor de duidelijkheid, Darius bedoelt eigenlijk trillingsdemper als hij vliegwiel zegt ;D ). Die imbusjes zijn niet vernieuwd vorig jaar met de krukasbout, dus die zullen wel hun beste tijd gehad hebben...
Some people get all the Breaks, Volvo's got just what it takes.

http://plsvolvoprojects.blogspot.com/

elianmars

Citaat van: darius op 20-08-2013 15:40:49
Bout is niet vernieuwd..is vorig jaar vernieuwd..Ja weet het Marcel..

Ik denk dat het bij mij gewoon domme pech is geweest. Ik heb ook niet vaker gehoord dat de bout is los gekomen.

darius

No show, only go.

elianmars

darius

Staat stil. Vriendin is haar werk verloren. Vergunning wel binnen en de tekeningen ook klaar. Gaat nog een paar weken duren voordat we definitief beslissen of de nieuwbouw doorgaat :-)
No show, only go.

elianmars