De mazoutkar en "wiedergutmachungs T-5R on air' en LE BONBONNE en Gaz

Gestart door darius, 23-01-2009 12:30:02

Vorige topic - Volgende topic

mehn

Citaat van: razorx op 20-07-2009 20:43:55
Smaken verschillen, maar ik vind die originele er op horen.

Dit zijn toch originele...alleen nieuw(er)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

arjenT5R

jep het enige verschil is dat deze niet mat worden  ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

mehn

Citaat van: arjenT5R op 21-07-2009 01:05:49
jep het enige verschil is dat deze niet mat worden  ;D

Klopt, ik heb voor de zekerheid drie sets van hetzelfde type :P

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

darius

Zo daar zijn we weer, heb weer wat gedaan aan de auto,s. Heb besloten toch maar aan de Wiedergutmachungs auto te beginnen en later als ie weer wat netjes is pas in tevoeren, misschien iets duurder maar anders wordt het allemaal erg lastig met het taxeren hier in Belgie etc.
Heb eerst de dakstrips en de achterlichten gedaan want dat zag er het ergste uit.
Onder de dakstrips goed schoongemaakt en alle klipjes goed gecontroleerd. En natuurlijk een beetje gepoliert en in de was gezet waar de "looprekken" vroegah zaten ;D

By dariusoosterbos, shot with NIKON D1X at 2009-07-25
Nu nog een achterspoilert op de koptikken om het blotebillen zicht te compenseren.

Zo voor en na in een foto

Zo nog een plaatje van het resultaat

De volgende stappen zullen het monteren van de grote nu mattzwarte wielen zijn . Heb gisteren ook nog het stootstripje van het rechtervoorscherm gemonteerd, dit lijkt echter wel dunner dan die er aan de andere kant opzit ??? Dan zal het verder eerst motorisch zijn dat er gewerkt gaat worden. Een grote beurt en het repareren van de rechterveerpootlager toestand.
Heb via een FT mn oude bumper naar wepster gedaan en heb al gezien via PB dat er hard gewerkt is daar in de Limburg  ;D :o. Dat betekend dat ik weer een VPB kan monteren want die heeft Wibo weer op punt gezet  :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: En wibo rijdt binnenkort met een R bumper met ervaring rond  8) 8)
Verder is het rustig hier ben een beetje aan het genieten van mijn vakantie  :eusa_shhh:

O ja heb die witte injectors eruit gehaald en die gaan hier in Zwijnaarde binnen om schoongemaakt en getest te worden. Dan is het nog de Turbo te vervangen en nieuwe alu intercooler en een nieuwe radiator als we toch bezig zijn. Ben heel benieuwd hoe dat dat allemaal gaat verlopen ...
No show, only go.

Vulk

Ik zie dat het helemaal goed gaat komen met die wagen!

Mooi man.

arjenT5R

we zullen morgen en overmorgen dat ding eens flink onderhanden nemen darius ;)
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

wepster

Citaat van: arjenT5R op 25-07-2009 21:03:37

ik lees dat je goede hulp krijgt kijk maar uit voor je het weet istie al klaar en sta je maandag bij de taxatie om hem op naam en kenteken te zetten (die arjan weet niet van ophouden dus ben wel benieuwd naar de foto's van morgen
oja die VPB daar moeten we even over mailen hoe we die nu weer in het diepe zuiden van belgien krijgen ;D
ben al bezig geweest met thomas maar daar laat ik je via PB wel iets van weten

keep us posted

darius

Jaa en we zijn al heel druk bezig met de voorbereiding van de Barbie. En morgen gaan we er weer voor.. ;)

Citaat van: wepster op 25-07-2009 21:22:29

ik lees dat je goede hulp krijgt kijk maar uit voor je het weet istie al klaar en sta je maandag bij de taxatie om hem op naam en kenteken te zetten (die arjan weet niet van ophouden dus ben wel benieuwd naar de foto's van morgen
oja die VPB daar moeten we even over mailen hoe we die nu weer in het diepe zuiden van belgien krijgen ;D
ben al bezig geweest met thomas maar daar laat ik je via PB wel iets van weten

keep us posted
Ja we gaan morgen nog onderdelen van de R omzetten en vandaag misschien eens al wat betere banden omleggen etc. Misschien morgen die Turbo wissel ( weet niet of dat dezelfde flenzen zijn ?) Maar keep you Posted  ;D ;D
No show, only go.

darius

By dariusoosterbos, shot with NIKON D1X at 2009-07-26

beunen....
No show, only go.

Vulk

Opletten met die "veerspanner". Een mens krijgt maar 2 reeksen tanden in zijn leven en ik vermoed dat jullie al aan reeks twee zitten...

hathü

Zow echte beunveerspanners, voldoet vast niet aan de Arbo wet :police:.

Freakybaby

Citaat van: Vulk op 26-07-2009 17:51:43
Opletten met die "veerspanner". Een mens krijgt maar 2 reeksen tanden in zijn leven en ik vermoed dat jullie al aan reeks twee zitten...

Wat weet je het weer mooi te brengen.

Maar is idd wel een puntje om op te letten, overigens ook als je officiele veerspanners gebruikt. Als een veer wegspringt is het maar hopen dat ie niks raakt.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Vulk

Citaat van: Freakybaby op 26-07-2009 20:16:58
Citaat van: Vulk op 26-07-2009 17:51:43

Wat weet je het weer mooi te brengen.

Maar is idd wel een puntje om op te letten, overigens ook als je officiele veerspanners gebruikt. Als een veer wegspringt is het maar hopen dat ie niks raakt.

Je bent preventieadviseur of niet. ;D

Snellebaksteen

Als je een setje veerspanners nodig hebt de volgende keer moet je even bellen......

Trouwens, ik heb op deze zelfde beunmanier ook al meerdere veren gespannen en ontspannen. Werkt helemaal top.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

thuur

Citaat van: Snellebaksteen op 27-07-2009 08:55:26
Trouwens, ik heb op deze zelfde beunmanier ook al meerdere veren gespannen en ontspannen. Werkt helemaal top.

Dat is dus gewoon dom geluk. Deze methode is simpelweg levensgevaarlijk.

Gr :police: