De mazoutkar en "wiedergutmachungs T-5R on air' en LE BONBONNE en Gaz

Gestart door darius, 23-01-2009 12:30:02

Vorige topic - Volgende topic

Gunnar

Us knipperlichten en v70 achterlichten en dan is hij af.
Hoe zit het met je lambdawaardes nu? als hij te rijk blijft lopen is je katalysator binnenkort om zeep.

www.medusa-motorsports.be
winnoc@medusa-motorsports.com
+32488868381

Taranis

Citaat van: darius op 22-01-2010 19:38:34
http://img705.imageshack.us/img705/6048/dsc1863.jpg

Blauwe rook? :eusa_think:

Ik moet eerlijk zeggen dat ik je wielen in het begin echt _he-le-maal_ niets vond, maar nu ik ze zo onder de auto zie heeft het eigenlijk toch wel wat :eusa_clap:

darius

Allemaal bedankt voor de reacties  ;D Ik ben er zelf ok wel heel blij mee hoor. Om meteen met het vervelendste te beginnen, het blauw roken Ronald dat komt volgens mij van de Turbo. Heb daar al eerder ook iets over geschreven. Maar de Turbo van de R gaat erop komen, die is wat beter (deze is volgens mij ral). Als de auto nu een tijdje stationair draait begint hij te roken...
En Ja Gunnar de auto loopt veel te rijk en zuipt benzine dat het een aard heeft  ;D Ik ga na het weekend de Lambda sonde vervangen. De downpipe zonder cat komt er op de volgende beunsessie onder... :eusa_dance:

Thysser ik ga denk ik weer voor de zwarte puberlampen (als iemand nog een rechterlamp van die soort heeft) maar kan ook wel eens expirimenteren met de us pinkers....

Marcel de banden zijn zoals arjen al zegt gewoon heeeeeeeeeeeeeeeeeeel laag, 0 comfort maar wat een stuurreactie en wegligging  ;D

Appie ik gebruik de aloude lijnolie op de bumpers, al moet ik zeggen dat het nieuwe teflon product van de wasstraat ze ook mooi donker houdt. Ze blijven donker na het wassen met die teflon meuk  ;D

Ik heb een ultrasoon reiniger gekocht dus ik ga van het weekend mijn injectors van de R eens cleanen. Ik zal de resultaten fotograferen. Verder ben ik nogsteeds op zoek naar een rip-kit voor die alu intercooler optimaal te monteren............
Vandaag gewoon genieten van de auto, ik ga zo trainen met mn honden (www.deverdediger.be)
No show, only go.

appie

Hey Darius, bedankt voor je antwoord, veel plezier met je mooie auto!

Gunnar

Te rijk kan komen door probleem met ontsteking, door de injectoren en ook door de benzinedruk. Je had er toch grotere op gezet niet?
www.medusa-motorsports.be
winnoc@medusa-motorsports.com
+32488868381

Daf46

Citaat van: arjenT5R op 22-01-2010 17:13:50
Darius is de gangstaaa van gent jongeee  :D

edit: duurde ff voor de foto's geladen waren haha,
supervet darius  :)

pup van fientje?

Ja pup van fienne.
Zo meteen een aanrijding terug van de wasstraat  :eusa_wall: Gelukkig geen schade. Ik reed heel zacht achteruit om iemand ruimte te geven en boem tegen een bmw.

http://img511.imageshack.us/img511/5546/dsc1860.jpg
By dariusoosterbos, shot with NIKON D1X at 2010-01-22
http://img511.imageshack.us/img511/642/dsc1861.jpg
http://img705.imageshack.us/img705/9711/dsc1862.jpg
http://img705.imageshack.us/img705/6048/dsc1863.jpg
Hehe,

ik ga ook naar die wasstraat :-) (De Singel Melle)

UserID6342

VolvoDeMio

Citaat van: darius op 21-01-2010 19:21:56

MOOI!
Wat zeg ik...... heeeeel mooi!
Zowel de kleur als de vormen van de openingen!

(welk merk/type is het?)

wepster

darius je hebt PB ;D

oja die wielen zien er echt tof uit zeg ben normaal niet zo van donkere wielen maar dit heeft wel iets  :eusa_clap:

darius

Citaat van: Gunnar op 23-01-2010 21:04:03
Te rijk kan komen door probleem met ontsteking, door de injectoren en ook door de benzinedruk. Je had er toch grotere op gezet niet?

Ik heb hier grotere liggen Gunnar maar die zitten er nog niet in (witte) ik ga die ook eerst ultrasoon reinigen. De rotor en verdeelkap alsook de bougiekabels zijn nieuw. De benzinedruk  ??? ??? ??? Ik heb een enorm hoge co bij stationair draaien en die fluctueerd ook enorm. Ga eerst met de lambdasonde in de weer. Het lampje van de sonde brand overigens niet.  Verbruik gemiddeld 13.5 zegt de comp.

Het pijltje van de automaat probleem zit hem in de standenschakelaar gelukkig niet ernstig dus  :eusa_boohoo: :eusa_boohoo: :eusa_dancer:

Zit nu vol verwachting op mn luchtfilterset te wachten...........
No show, only go.

cas

nette bak! hou wel van donker, rode accenten onder de kap hebben ook wel iets ;-)

hoe dan die spoiler? die beugeltjes heb ik gister een half uur mee in mn handen gestaan, maar begrijp er nog steeds niets van.

ik vind dat nieuwe kenteken nog steeds niets, ik krijg altijd een "uit " balans idee. het evenwicht is weg.

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

darius

Citaat van: cas op 25-01-2010 13:59:44
nette bak! hou wel van donker, rode accenten onder de kap hebben ook wel iets ;-)

hoe dan die spoiler? die beugeltjes heb ik gister een half uur mee in mn handen gestaan, maar begrijp er nog steeds niets van.

ik vind dat nieuwe kenteken nog steeds niets, ik krijg altijd een "uit " balans idee. het evenwicht is weg.

Kijk maar in je hotmailbox, de handleiding zit erin. Via Harry :eusa_pray:
No show, only go.

darius

Citaat van: Dirk342 op 24-01-2010 09:17:15
Citaat van: viking_in_shorts op 22-01-2010 20:28:12
http://img705.imageshack.us/img705/9711/dsc1862.jpg

Sow - op deze foto ziet hij er _echt_ goed uit op z'n nieuwe velgen!
IDD een super mooie foto en ziet er echt perfect uit !

hij moet zakken zakken, wie o wie heeft voor mij een schroefset of hele lage set, kwaliteits sportveren etc.....
No show, only go.

Turbobiker

Grotere banden misschien om de wielkast uit te vullen? Zit hier wel erg weinig rubber omheen. Is dit werkelijk de juiste maat?
De Tussenpaus