De mazoutkar en "wiedergutmachungs T-5R on air' en LE BONBONNE en Gaz

Gestart door darius, 23-01-2009 12:30:02

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

darius

No show, only go.

darius

morgen of vanavond weer eens met de auto,s aan de gang. Arjen,s probleem helpen oplossen  :(
No show, only go.

VELTMAN

beunmaat

en hoe is het met de airride??

Ben zeer benieuwd naar de foto's!

darius

24 april gaat ie binnen voor air..

nog nie aan de navi gewerkt..
No show, only go.

wepster

Citaat van: darius op 26-03-2010 18:15:49
24 april gaat ie binnen voor air..

nog nie aan de navi gewerkt..

heb je de navie niet nodig dan om bij die airride manne te komen dan darius ;D

Vulk

Darius is een zeeman, die vindt de weg wel. ;D

Gunnar

Ik blijf het een gek zicht vinden een roeiboot op de snelweg.
www.medusa-motorsports.be
winnoc@medusa-motorsports.com
+32488868381

-D©©©L-

Citaat van: darius op 12-03-2010 19:23:48
Dat komt er dus extra bij ik ga geen show sprinkhaan bouwen ofzo hoop dat ie gewoon heel laag en hoog kan en goed rijdend.

Hoe zit het eigenlijk met de uitlijning ?  bijvoorbeeld 40mm laten zakken geeft een meer negatieve wielvlucht. Daar zou een aanpassing van de sporing bij horen (meer toespoor) om de banden recht te laten slijten.  :eusa_think:

fearless

Citaat van: -D©©©L- op 27-03-2010 08:48:40
Citaat van: darius op 12-03-2010 19:23:48
Dat komt er dus extra bij ik ga geen show sprinkhaan bouwen ofzo hoop dat ie gewoon heel laag en hoog kan en goed rijdend.

Hoe zit het eigenlijk met de uitlijning ?  bijvoorbeeld 40mm laten zakken geeft een meer negatieve wielvlucht. Daar zou een aanpassing van de sporing bij horen (meer toespoor) om de banden recht te laten slijten.  :eusa_think:

Een auto met airride lijn je uit op een bepaalde hoogte, dat moet je dan als rij hoogte gebruiken. Met Airride moet je er natuurlijk wel rekening mee houden dat je bijv. je draagarm rubbers wat vaker moet vervangen.  ;D

Turbo-Geek

Wel een beetje Belgisch eigenlijk dat Air Ride ..... Men is er helemaal weg van daar in het Zuiden.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

fearless

Citaat van: Turbo-Geek op 27-03-2010 11:15:49
Wel een beetje Belgisch eigenlijk dat Air Ride ..... Men is er helemaal weg van daar in het Zuiden.

In NL rijden er anders ook al genoeg op Air.

darius

Hihi da is mss wel een beetje waar TG  ;D Ik heb idd zoals fearless zegt een bepaalde hoogte in gedachte , de auto kan dan iets hoger of lager nog goed rijden. Extreem hoger of lager ga je dan idd problemen krijgen marco.

Nogmaals het is een expiriment en Tommy van Air-ride weet dat ook en gaat samen met mij (en hopelijk jullie als geinterreseerden) zorgen dat het helemaal in orde komt . Dat mag ook wel want het kost 3 keer zoveel als een KW set.  :eusa_wall:
Ik zal niet ontkennen dat er ook een show element aan verbonden is. Maar het gaat erom dat het stuurt als een scheermes. :eusa_pray: Het is nog niet eerder gedaan  (iig niet hier in belgie of nederland naar mijn weten )dus ik ben ook heel benieuwd.
No show, only go.

walter leever

Jij niet alleen,wij allemaal (nieuwsgierig) ;) en ook een beetje jaloers  :eusa_shifty: ;D