De mazoutkar en "wiedergutmachungs T-5R on air' en LE BONBONNE en Gaz

Gestart door darius, 23-01-2009 12:30:02

Vorige topic - Volgende topic

tom480

- R1200GS -

peteRRR

Citaat van: darius op 23-11-2010 17:40:00

Nu eerst maar eens echt gaan kijken wat er allemaal moet gaan gebeuren.  :eusa_think:

Ik help je wel op weg " alles "  ;D

En dat is ook niet erg,hoeft morgen toch niet af wel,word vast iets mooi,s daar.

Gefeliciteerd.

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

darius

Ja he Thijs dat is in de Picardie, een zeer dunbevolkt gebied bij doornik /ronse in de buurt. Een Agrarische bestemming heeft het.
No show, only go.

darius

Citaat van: peteRRR op 23-11-2010 17:46:39

Nu eerst maar eens echt gaan kijken wat er allemaal moet gaan gebeuren.  :eusa_think:

En dat is ook niet erg,hoeft morgen toch niet af wel,word vast iets mooi,s daar.

Gefeliciteerd.

Groet.

Ja daar gaan wij ook van uit .. eerst maar eens een hele hele grote en goedkope caravan op de kop zien te tikken. Ons huis voor de eerste tijd..
No show, only go.

daytonawim

Alweer een tip :-)

Maak zelf een goede tekening en plattegrond van het geheel en dan van elke ruimte.

Maak veel foto's en doe die goed benoemen om ze terug te vinden.

Enne plaatsen waar je echt slecht bij kan, kan je vaak met een fototoestel met flitser  verbaast kunnen
staan ven de resultaten :-)

Zo kan je thuis toch kijken en plannen, zonder dat je telkens moet gaan kijken.

darius

Citaat van: daytonawim op 23-11-2010 17:49:45

Maak zelf een goede tekening en plattegrond van het geheel en dan van elke ruimte.

Enne plaatsen waar je echt slecht bij kan, kan je vaak met een fototoestel met flitser  verbaast kunnen

Gaat allemaal gebeuren , merci weer voor de tip met de flitser.  :)
No show, only go.

Ludo

Citaat van: darius op 23-11-2010 17:44:51
Dussssssss mazoutkar gaat geopereerd worden als de Beunhaas weer in het land is  ;D ;D
Blokje gezocht dus..

Wat is er dan mis met het huidige blok?.

peteRRR

Citaat van: darius op 23-11-2010 17:53:48
Citaat van: daytonawim op 23-11-2010 17:49:45

Gaat allemaal gebeuren , merci weer voor de tip met de flitser.  :)

Ik ga liever voor 16 verlengsnoeren en 8 bouwlampen om in elk gat te duiken  ;D

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

darius

Citaat van: Ludo op 23-11-2010 17:54:14
Citaat van: darius op 23-11-2010 17:44:51
Dussssssss mazoutkar gaat geopereerd worden als de Beunhaas weer in het land is  ;D ;D
Blokje gezocht dus..

Wat is er dan mis met het huidige blok?.

Ik heb ergens een lekje in de kop of in de cilinderbussen ? Nu heb ik vernomen via de dealer dat dit heel lastig op te sporen kan zijn. Het zou kunnen dat in het onderblok een microscheurtje zit wat heeeeeeeeel langzaam het koelsysteem op overdruk zet. Mij lijkt het dan makkelijker en goedkoper om gelijk een ander onderblokje te gebruiken.

Vooral omdat deze klacht er al is zolang ik de auto heb, nu met de nieuwe radiateur (die niet door drenst) merk je echt dat er ergens iets in het koelsysteem staat te lekken. Het zal dan de pakking echt wel niet zijn want anders lag die er al lang uit
No show, only go.

Jack v

:eusa_clap: gefeliciteerd Darius die ruimte is heerlijk ook gelijk maar een tractor grasmaaier kopen zeker of zo'n blêr ding op vierpoten die het bijhoud, ik moet 1100m2 maaien met een motormaaier van 50cm btreedt. Geweldig mooi stekkie veel geluk ermee.

ps dat verbouwen went wel ben er zelf ook al 6 jaar mee bezig en nog lang niet klaar. ;)
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

darius

No show, only go.

Marc O.

Man man, daar moet een hoop aan gebeuren volgens mij. Ik denk dat je je de komende maanden niet hoeft te vervelen ;D
Hoe dan ook, gefeliciteerd en succes met klussen! :D
...The Nile isn't just a river in Africa...

elianmars

Citaat van: darius op 23-11-2010 17:49:22
Citaat van: peteRRR op 23-11-2010 17:46:39

Gefeliciteerd.

Groet.

Ja daar gaan wij ook van uit .. eerst maar eens een hele hele grote en goedkope caravan op de kop zien te tikken. Ons huis voor de eerste tijd..

Er staan er genoeg op Marktplaats. Vaak gratis. Moet je alleen voor vervoer zorgen.

Gefeliciteerd met "het winnende bod"  ;D :eusa_dance:

Kunnen we het appartement al boeken?  :D

Daf46

Gefeliciteerd !

Mooie omgeving ook. (heb het al op google maps weten te vinden ;) )

rovelra

Gefeliciteerd met de woning !!

Als je een hand hulp nodig hebt roep je maar !!!

MvG Rogé