ventilatie roosters

Gestart door arjen850, 23-01-2009 13:08:29

Vorige topic - Volgende topic

arjen850

hallo allemaal..
in veel topics vind ik hoe ik het dashboord kan verwijderen,en overal staat ook dat de ventilatie roosters er uit moeten..wat ik niet kan vinden is hoe je die roosters kunt demonteren..kheb jaren lang andere volvo's gereden en ben daar niet blij mee geworden toen ik de roosters demonteerde..ivm alle ringetjes die goed geplaatst moeten worden..gaarne een uitleg over hoe de roosters te demonteren.. alvast bedankt..

VolvoDeMio

Die roosters zitten ter hoogte van beide draaipunten vastgeklikt.
Schroevendraaier aan de zijkant ertussen, en voorzichtig eruit wrikken.

thuur

Ik draai ze naar boven en trek ze aan de onderkant naar voren. Wel met beleid, als je uitschiet kun je ze ronddraaien als je ze straks weer monteert ;D

Gr 8)

arjen850

haha dit werkt echt geweldig..een telefoontje naar de dealer duurt nog langer :eusa_clap:

thuur

Citaat van: arjen850 op 23-01-2009 13:22:53
haha dit werkt echt geweldig..een telefoontje naar de dealer duurt nog langer :eusa_clap:

Zoeken gaat nog sneller..

Gr :evil:

arjen850

ik weet ook wel dat het zo is ;) maar kwas de hele ochtend al aant zoeken en bepaalde dingen kon ik niet vinden..wellicht omdat ik het forum nog maar een paar dagen ken :P aldoende leert men he

thuur

De zoekfunctie heeft wat nukken ja. Staat keurig beschreven in een Stickie in Off Topic.

Gr ;)