Je MOET kiezen...

Gestart door The Saint, 24-01-2009 16:36:05

Vorige topic - Volgende topic

pooh

in het kader van de maandelijkse salaris uitebetaling kies ik voor de MB  ;)

Teken de petitie tegen het dodingsstation en de gemeenten in Cadiz!
Direct naar de petitie: www.petitiononline.com/perrera/petition.html

combinedforces

In het kader van vergelijken dan maar deze:

Ielig kontje he?

BartusKN

Citaat van: combinedforces op 25-01-2009 01:52:09
Ielig kontje he?

Valt reuze mee, vader van me heeft precies die maar niet in zilver (oogt goedkoop) met een srt-lip over kofferklep heen en dat maakt het af. Superauto

Misha

De V70 is de mooiste... (van de drie dan he).

De Chrysler zou ik het liefst willen hebben, want die heeft karakter.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Joris_Scholte

V70NN zie je nu steeds vaker in het straatbeeld. Moet zeggen dat het begint te wennen, maar ik blijf het een nietszeggende auto vinden. Alsof de verhoudingen nét niet kloppen, in tegenstelling tot de V70N en zeer zeker de V70 Classic. En de kont van de V70NN blijf ik lelijk vinden...

FGG

Ik heb voor de V70 gekozen.

Een vriend van mij heeft een 300C, een indrukwekkende auto, erg stoer, maa'r 't ding rammelt aan alle kanten.
Ik ben voorstander van de Duitse 3, Mercedes, BMW en Audi, waarbij ik de Mercedes en Audi nét even mooier vindt dan BMW. Alleen jammer dat je de oude E er neer hebt gezet. Als je de nieuwe had gekozen dan was dat mijn 1 geweest. Nu dus de Volvo.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Freakybaby

Van de gegeven keuzes de 300C. De BMW 5 en de Audi A6 vind ik allebei mooier dan de 3 waaruit je kon kiezen.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

KIM

Precies, de Chrysler is echt wel de mooiste maar zeker niet de degelijkste. MB en Volvo ontlopen elkaar niet zoveel op dit moment, dus kies ik toch voor de Volvo die ik in tegenstelling tot velen hier WEL een mooie auto vindt. Ik ben nooit een liefhebber van de V70N geweest (nouja de R misschien dan)

elianmars

Citaat van: Joris_Scholte op 25-01-2009 10:06:25
V70NN zie je nu steeds vaker in het straatbeeld. Moet zeggen dat het begint te wennen, maar ik blijf het een nietszeggende auto vinden. Alsof de verhoudingen nét niet kloppen, in tegenstelling tot de V70N en zeer zeker de V70 Classic. En de kont van de V70NN blijf ik lelijk vinden...

Ik denk precies hetzelfde over de NN. Als de achterlichten niet met een boog naar binnen zouden lopen, had het heel anders getoond. Het klopt nu niet, vind ik.

M a r c

Doe mij de Volvo maar...  die MB is gedateerd en zo'n 300C is van buiten nog wel aardig maar van binnen veel teveel plastic en absoluut niet snel... zelfs de Hemi niet.  Pak een T5 met een chip en je bent véél sneller.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

The Saint

Gedateerd gedateerd... klopt natuurlijk wel als jullie bedoelen dat er inmiddels weer nieuwere modellen zijn, maar ik ben altijd al van klassiek/oud/retro etc. geweest. De lijn naar achteren vind ik zeer fraai. Een lekkere kont ook. Slank maar groot.

Ik vind deze Mercedes echt een schitterende stationwagon. Heb er een x in gereden en dat was fabelachtig kicken. Niet slaan als ie ooit hier op de oprit komt...  ;)

voor iedereen die dit geen goede vergelijking vindt: 't was ook zomaar wat, ben benieuwd naar jullie versie van "Je MOET kiezen"
No shirt no shoes, no pinball

Snellebaksteen

Die krijsler is gewoon asociaal lelijk, te groot en te lomp.
Die Benz heeft een te lage neus voor zo'n zware achterkant.
De V70nn is een Mondeo.

Als ik dan echt MOET kiezen doe ik de Benz.
Gauw verkopen en van het geld jaaaaaaaaaarenlang roffel rijden.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Eugene

De Volvo omdat het MOET ;)

If it's not blown, it sucks...

The Saint

Citaat van: Eugene op 25-01-2009 13:08:11
De Volvo omdat het MOET ;)

Yep, R is maar 1 regel in deze poll: je MOET kiezen...  ;)
No shirt no shoes, no pinball

LeonW

Volvo S70 2.5T