Iemand ervaring met Mostert Cars in Rotterdam

Gestart door Guus38, 27-01-2009 10:34:26

Vorige topic - Volgende topic

Guus38

Deze staat daar te koop:

Volvo 850 2.0I Estate ORG.220.000 KM. Climate Control

Vraagprijs: € 2.450,00

Iemand ervaring?

VolvoDeMio

mevita

VolvoDeMio

Citaat van: mevita op 27-01-2009 10:58:51
Is het deze http://www.marktnet.nl/Volvo-850-2-0I-Estate-ORG-220-000-KM-Climate-Control-2929484.htm

Ziet er op het eerste gezicht mooi uit

Ik krijg er zelf jeuk van als er niet foto's van béide zijkanten er op staan.

Sbv

Het is een 2.0 hou daar ook rekening mee. Dat is niet de meest geliefde motor. Als zal ik nu wel wat reacties over mij heen gaan krijgen.
Meestal gaat men dan toch voor een 2.5 daar die wat couranter zijn.

Overigens ken ik de garage in kwestie niet. Al moet ik wel zeggen als ik Spaande polder zie ben ik niet gelijk blij, wat niet wegneemt dat deze garage best goed kan zijn. Over het algemeen zijn het niet de meeste lekkere zaken in de Spaanse polder

thuur

Citaat van: VolvoDeMio op 27-01-2009 11:02:27
Ik krijg er zelf jeuk van als er niet foto's van béide zijkanten er op staan.

Dan moet je je krabben. De auto staat te dicht bij het pand om netjes op de foto te passen.

Gr 8)

Walter

Citaat van: Sbv op 27-01-2009 11:25:31
Het is een 2.0 hou daar ook rekening mee. Dat is niet de meest geliefde motor. Als zal ik nu wel wat reacties over mij heen gaan krijgen. Meestal gaat men dan toch voor een 2.5 daar die wat couranter zijn.

H A P !

Guus, ga eerst eens met de 2.0 rijden en kijk wat jouw gevoel je zegt. Evt kan je nog eens met een 2.5 rijden. Als de 2.0 naar je zin is, geniet er dan lekker van en laat de kritieken van mensen die niet met een 2.0 gereden hebben lekker links liggen

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Walter

heb die advertentie eens bekeken, is niet erg zorgvuldig gemaakt...

Zwart metallic had je in 1995 niet, is 019 Black Stone. En de bekleding is niet half leer maar vinyl met stof (bij leer loopt er een strook leer over dwars over de rugleuning. En dan nog:
3e remlicht                                                             waar?
4 Hoofdsteunen
ABS
Airbag bestuurder
Airbag passagier                                                     kan ik niet zien maar komt weinig voor
Airconditioning                                                          aftermarket ECC
Alarmsysteem
Bagage afdekhoes
CD-Wisselaar
Centrale deurvergrendeling
Centrale deurvergrendeling afstandbediend
Centrale deurvergrendeling van binnenuit        door het deurpinnetje in te drukken...
Climate control
Dakrail                                                    waar??
Deelbare achterbank (gelijke delen)              ongelijke delen.
Elektrisch bedienbare ramen
Elektrisch verstelbare spiegels
Hoofdsteunen achter
Leren interieur                                       vinyl, oftewel kippenlullenleer
Middenarmsteun achter
Middenarmsteun voor
Radio/CD speler
Ruitenwisser achter
Startonderbreking
Startonderbreking met code
Stoelverwarming                            zie de knopjes niet...
Stuurbekrachtiging
Trekhaak

Facta non verba
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.

)()()sT

Kippelullenleer ;D

Maarre... noemde men dat niet altijd half-"leer" ?
In de fase 1 855 van mijn paps zit ook dat interieur. Erna kwam die bekleding met 3-deling in de zitting.

RATFINK

mmmm zit in de Spaanse Polder, daar zitten niet de meest betrouwbare autohandelaren.

Wil wel voor je kijken, is niet zo ver hier vandaan.

The Saint

mostert na de maaltijd als je het mij vraagt  ;)

Aan de wielen te zien is een jochie van 18 de vorige eigenaar geweest. Dat is geen 100% garantie op afgetrapte auto's, maar wel een flinke kans op 'succes'.

NB: betreft hier wel een vooroordeel
No shirt no shoes, no pinball

bassie81

het stuur ziet er versleten uit...

Waarom zijn de achtervelgen donker tussen de spaken en de voorvelgen niet?? normaal gesproken zou dit andersom moeten zijn, of zijn ze schoongemaakt???

thijsj

Citaat van: The Saint op 28-01-2009 16:02:09
mostert na de maaltijd als je het mij vraagt  ;)

Aan de wielen te zien is een jochie van 18 de vorige eigenaar geweest.
Jochies van 18 met estates? ;) Zijn er niet veel. Er zijn wél zat mensen die Volvo velgen, al dan niet lichtmetaal, voor grotere 'Halfords'-achtige wielen vervangen :angel:

Walter

Citaat van: )()()sT op 28-01-2009 15:46:31
In de fase 1 855 van mijn paps zit ook dat interieur. Erna kwam die bekleding met 3-deling in de zitting.

Is "Ginza" pluche bekleding en daar is nooit geheimzinnig over gedaan dat het geen echt leer is. Verschil is subtiel, makkelijkste te zien aan de horizontale strook leer op de rugleuning, Ginza heeft dat niet

Facta non verba

mehn

Citaat van: VolvoMafia op 29-01-2009 08:22:16
Citaat van: )()()sT op 28-01-2009 15:46:31

Is "Ginza" pluche bekleding en daar is nooit geheimzinnig over gedaan dat het geen echt leer is. Verschil is subtiel, makkelijkste te zien aan de horizontale strook leer op de rugleuning, Ginza heeft dat niet

Dat is idd geen echt leer. Is duidelijk te zien als er een beschadiging in zit ;)

Hadden ze beter half-skai kunnen noemen i.p.v. half-leer ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD: