Buitenspiegels verwarming standaard?

Gestart door Marty, 28-01-2009 21:24:44

Vorige topic - Volgende topic

Marty

Hallo,

in deze koude periode ben ik mij toch wat gaan afvragen. Mijn buitenspiegels zijn niet verwarmd. Althans ze warmen niet op als ik de knop van de achterruit/spiegelverwarming aanzet. Achterruitverwarming doet wel zijn werk.

Zit spiegelverwarming niet staandaard op een T-5? En zo niet, liggen de kabels er al wel dan? Ik lees dat het zelf installeren van de spiegels een 'eitje' is. Maar als de kabels er niet liggen wordt dat natuurlijk anders.

Alvast dank!!

Jeff

Als het goed is moet dit er gewoon op zitten... Meet anders is je kabeltjes door onder het spiegelglaasje, of controleer of die goed aangesloten zijn  ;)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

clubman

werkte bij mij ook niet {meer} spiegelglas erafgehaald en stekkerlipjes goed heetgestookt met een klein branderje dan smelt je de soldering weer aan elkaar werkt tot nu toe nog steeds

thuur

Spiegelverwarming is standaard op alle 850's, behalve geleverd in Saoudi Arabie (of hoe heet dat tegenwoordig).

Nieuw glaasje bestellen en je bent de man.

Gr 8)

Jeff

Even Hunter Volvoparts bellen morgen dus ;)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

LPGLE

nou,  op mijn GLE  1994 zit het wel,   die van 95 GLE zit het er niet op.  ook de knop van de achteruit verwarming heeft bij de 95 maar 1 icoon,  die van 1994 heeft er 2 icoontjes staan.
Dus of het moet stuk zijn , maar volgens mij zit het er niet op.

Jeff

viking_in_shorts

Sorry dat ik even je topic kaap - weet iemand hoe dat zit met de V70N ?
-> op de knop van de onze staan niet van die twee oortjes, en ik had eerder al het idee dat het niet werkte :eusa_think:

thuur

Citaat van: LPGLE op 28-01-2009 23:06:14
die van 95 GLE zit het er niet op.  ook de knop van de achteruit verwarming heeft bij de 95 maar 1 icoon,  die van 1994 heeft er 2 icoontjes staan.

Wat is de landcode?
http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,2758.0.html

Gr ;)

haasje

electrische spiegels an alleen in combinatie zijn met electrisch verstelbare spiegels

thuur

Citaat van: haasje op 29-01-2009 00:39:58
electrische spiegels an alleen in combinatie zijn met electrisch verstelbare spiegels

Biertje?

Gr ;D

haasje

dat krijg je als je net voor het posten je bericht nog even veranderd :eusa_wall:

Marty

Dank allemaal!  :eusa_clap:

Mooi klusje voor het weekend.   ;D

Domaso

Citaat van: haasje op 29-01-2009 00:39:58

Rechts heb ik wel verwarming erin maar is niet electrisch verstelbaar.
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

haasje

Ik had volgens mij ooit ergens gelezen dat dat niet zou kunnen, maw alleen verwarming icm electrische verstelling. Maar voor hetzelfde geld is er al ooit iemand creatief geweest en het er zelf op geknutseld