Gezocht: stallingsplek voor de Hoogvliegersbus

Gestart door Ben, 29-01-2009 12:52:27

Vorige topic - Volgende topic

Ben

De Stichting Hoogvliegers heeft van Connexxxion een bus gekregen !
De bus zal worden omgebouwd tot mobiel service center om tijdens Hoogvliegersdagen in te zetten.
Lees alles in het Persbericht

De bus wordt op 9 februari overgedragen maarrrrrrrrrr
Er is nog geen plek waar we hem kunnen stallen!

Wie heeft er een plek:
- binnen of buiten
- boeren erf / bollenschuur
- leeg bedrijfspand

Lokatie: bij voorkeur ergens centraal in NL maar alles is bespreekbaar
vergoeding: in principe niet want het is voor de Hoogvliegers.

Wie helpt, al is het maar een tijdelijke plek waar aan de bus geklust kan worden.

De afmetingen:
lengte 11970
breedte 2500
hoogte 3170

en zo ziet hij er nu uit.

Joris_Scholte

Kijk eens, een Echte Bus! 'Jeugdsentiment'.......
Kunnen ze m niet bij Connexxion of een andere vervoerder ergens stallen? Weet dat daar 'vroegah' in ieder geval nooit zo moeilijk over werd gedaan.
Omgeving Utrecht heeft in ieder geval BBA/Veolia op Lage Weide een stalling met een loods, waar een deel van verhuurd is aan een evenementenbureau. Ik weet dat die loods erg ruim is, en niet zo vol. Maar dat heb je natuurlijk niet van mij... ;) :eusa_shhh: Ze zitten naast het magazijn van de HEMA, Nucleonenweg. Helaas is er, sinds ik daar niet meer werk, ook een nieuwe vestigingsmanager gekomen, anders had ik nog wel eens wat kunnen proberen.

denkweb

Ik weet nog wat leegstaande bedrijfshallen aan de Schoudermantel in Bunnik (bij Utrecht), wellicht wil de verhuurder (vd Tol) de ruimte aanbieden tot zich een huurder aanbiedt?

Adres van de panden is Schoudermantel 15-1.... helaas geen telefoonnr paraat. Wellicht heeft Humanitas dat voor je, die zitten daar ook gehuisvest...

Marc O.

Misschien een beetje uit de richting, maar je zou het eens kunnen proberen bij VDL in Valkenswaard. Die heeft daar twee vestigingen, eentje waar Bova bussen worden gebouwd en eentje waar Berkhof bussen worden gebouwd. Vooral bij de Berkhof fabriek hebben ze een gigantisch stuk grond waar ze ingeruilde bussen stallen. Kun je misschien meteen wat "roggelen" voor het onderhoud aan jullie bus ;)
...The Nile isn't just a river in Africa...

Joris_Scholte

Citaat van: Marc O. op 29-01-2009 18:53:45
Misschien een beetje uit de richting, maar je zou het eens kunnen proberen bij VDL in Valkenswaard. Die heeft daar twee vestigingen, eentje waar Bova bussen worden gebouwd en eentje waar Berkhof bussen worden gebouwd. Vooral bij de Berkhof fabriek hebben ze een gigantisch stuk grond waar ze ingeruilde bussen stallen. Kun je misschien meteen wat "roggelen" voor het onderhoud aan jullie bus ;)
Is ook altijd handig voor reserve-onderdelen... ;)

Marc O.

Citaat van: Joris_Scholte op 29-01-2009 19:41:42
Citaat van: Marc O. op 29-01-2009 18:53:45
Is ook altijd handig voor reserve-onderdelen... ;)

Psies, jij begrijpt hem ;) En misschien wil Wim vd Leegte nog wel iets aan sponsoring doen ook.
...The Nile isn't just a river in Africa...