Nürburgring Nordschleife 2009

Gestart door R o b, 30-01-2009 08:13:35

Vorige topic - Volgende topic

R o b

Citaat van: Guido S70 op 06-03-2009 09:33:13
Mooi, extra uitdaging, zie ik...

Kan het broeikaseffect aub snel doorzetten in Europa!  :o 8)

Laserblue

*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

onnaj

Ik ga sowieso de Karfreitag weer...10 april dus! Een vd leukste dagen vind ik altijd, maar ook een vd drukste.

eau rouge

Wie serieus wil rijden op de Nordschleife kan ik Ron Simons aanbevelen, http://www.rsracing.nl/index_ned.html   van RSracing. Je hebt nog nooit zoveel lol op een dag gehad dan met Ron in die Alfa 75's. Je ziet ze links op de foto bij het begin van deze topic. Ik heb een aantal jaren geracet met Ron in de Trofeo Alfa Romeo toen ie net begon. Ik heb het met een Volvo nog nooit gedaan op de Nordschleife, maar met een Alfa kom ik net onder de 10 minuutjes. Da's wel stampen. Met Ron aan het stuur hebben we een keer een rondje gedaan van tegen de 9 minuten, alleen geschikt voor sterke magen.

R o b

Met of zonder Ron....morgen en zondag is ie inmiddels weer dicht!  :P

Die Nordschleife ist zur Zeit bis zum 15.03.2009 um 08:00 Uhr geschlossen!
Stand: 06.03.2009 - 11:17

Wil eigenlijk altijd nog een keer aan zo'n rijdag meedoen... ;)

JCviggen

Citaat van: eau rouge op 06-03-2009 15:03:11
Wie serieus wil rijden op de Nordschleife kan ik Ron Simons aanbevelen, http://www.rsracing.nl/index_ned.html   van RSracing. Je hebt nog nooit zoveel lol op een dag gehad dan met Ron in die Alfa 75's. Je ziet ze links op de foto bij het begin van deze topic. Ik heb een aantal jaren geracet met Ron in de Trofeo Alfa Romeo toen ie net begon. Ik heb het met een Volvo nog nooit gedaan op de Nordschleife, maar met een Alfa kom ik net onder de 10 minuutjes. Da's wel stampen. Met Ron aan het stuur hebben we een keer een rondje gedaan van tegen de 9 minuten, alleen geschikt voor sterke magen.

Wat mij betreft mogen ze die dingen verbieden tijdens TF..
Stage eleventy by backyard tuning

Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

The Driver

Citaat van: JCviggen op 06-03-2009 18:04:41
Citaat van: eau rouge op 06-03-2009 15:03:11

Wat mij betreft mogen ze die dingen verbieden tijdens TF..

Maar dat ligt meer aan het feit dat het rookie drivers zijn. Iedereen moet het leren en beter doe je dat met een instructeur dan als op de Engelse methode. Na 4 rondjes volle polle je M3 shift-lockend bij AF die leitplanken insturen ;)

JCviggen

Een rookie driver heb je weinig last van als ze alleen rijden. Wat die Alfatjes doen is met een stuk of 5 achter elkaar aan rijden, enkel naar de auto voor hen kijkend.

Dit soort schooltoestanden hoort niet thuis in TF..

Johann

Thys

JCviggen

Maandag 16 in de namiddag 'openen' we met wat geluk het seizoen eindelijk..

Eugene

Citaat van: JCviggen op 12-03-2009 12:14:37
Maandag 16 in de namiddag 'openen' we met wat geluk het seizoen eindelijk..

Finally, begint langzaam wel te kriebelen 

Laten we hopen dat het weer een beetje meezit!

If it's not blown, it sucks...

Arjan T4

Afgelopen weekend (5-03 t/m 9-03) nog in de Eifel geweest, vanaf bergwerk tot toegang Nordschleife een goede 5 tot 10 cm sneeuw.
Had wel een halve ronde kunnen doen met m'n poolhonden voor de slee, hahaha.

Walter

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Freakybaby

Hopelijk zondag open... De middag staat iig ingeruimd ervoor.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn