Nürburgring Nordschleife 2009

Gestart door R o b, 30-01-2009 08:13:35

Vorige topic - Volgende topic

onnaj

Dat is een mooie 50:50 verdeling :D

JCviggen

Morgen zijn er een paar Volvo's als alles goed gaat.
Stage eleventy by backyard tuning

Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

reneetje

Citaat van: JCviggen op 12-04-2009 18:18:04

Vandaag waren er ook een paar anders..... ;)
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

reneetje

Citaat van: reneetje op 12-04-2009 19:45:43
Citaat van: JCviggen op 12-04-2009 18:18:04

Vandaag waren er ook een paar anders..... ;)

Waaronder deze.......

??

Deze zag ik ook nog

Verder nog een blauwe golf 1 die ook zo verschikkelijk hard rond ging , dat de rest weinig meer te vertellen had  :o ;D
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

reneetje

_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

jeremy7o2

Citaat van: reneetje op 13-04-2009 13:31:11
Deze zag ik ook nog

ME and another S60R from Germany where up for Sunday.  There was also a nice late 90's V70R (Black) with Evolve Rims that made the trip, then we ran into a Saffron V70 T5 from the UK.

It was a nice day to be on the track.  I'll probably be heading back up in May.  I can post here if anyone might be interested in a nice day trip.

reneetje

Citaat van: jeremy7o2 op 13-04-2009 16:10:10
Citaat van: reneetje op 13-04-2009 13:31:11
Deze zag ik ook nog

ME and another S60R from Germany where up for Sunday.  There was also a nice late 90's V70R (Black) with Evolve Rims that made the trip, then we ran into a Saffron V70 T5 from the UK.

It was a nice day to be on the track.  I'll probably be heading back up in May.  I can post here if anyone might be interested in a nice day trip.

Die zwarte V70R heb ik ook nog gezien , mooie wagen !

Waren veel wagen uit England vond ik, diverse soebjes en Evo's met het stuur aan de verkeerde kant.... ;)
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

JCviggen

Ons onbekend..

Kort filmpje bij PG1 http://www.greenringer.net/ring/13april09/pflanz1.avi

fearless

Hey de heren rijden tegenwoordig met helm op. Erg verstandig.  :eusa_clap:

Enne stoere foto's weer.  :eusa_dance:

Freakybaby

Erg mooie foto's weer! Die ene waar Eugene op 2 wielen rijdt  :eusa_clap:
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

R o b

Ziet er weer goed uit Eug en Jan!  :eusa_clap:

235'tigers, way to go! ;D

Johann

Eugene

Ringdoop voor de Bordeelrooie dus.

Om 9.15 vertrokken bij mij, samen met JC. Rond 11 waren we daar. Het was erg mistig, dus baan helaas nog dicht. Na een rondje parking zijn we maar pommes met wurst gaan eten om de tijd te doden, en geen kostbare tijd te verliezen wanneer de baan wél open is ;D

Rond 13.00 ging de baan open en beide een rondje gereden. Voor mij het eerste rondje sinds een hele lange tijd. Eerste stuk ging erg lekker, tot aan carroussell ongeveer. Daarna wat rustiger want "hoe ging dat ook alweer precies";)
Bij SX was er een BMW heel hard af gevlogen. Had van z'n E36 sedan een Compact gemaakt. Achterkant was goed plat en de voorkant was ook niet meer origineel :o

Redelijk snel na het eerste rondje, een rondje gereden met Jan als passagier. Dit ging meteen een stuk vlotter. Auto voelde echt super stabiel aan, dus durfde ook hard te gaan ermee. Met een boel tijdverlies stopte de klok op 9.15... Dit zou ergens rond de 8.55-9.00 zijn geweest in een clean rondje. Opzich niet verkeed, zo hard ben ik met de SilverSand nog nooit rond gegaan daar  :eusa_shifty:

ondertussen was Dhr. T. Biker gearriveerd en hebben we even in Brunnchen staan kijken. Daarna weer een rondje gaan doen:

3e rondje achter Jan aan de baan op gereden en we kwamen meteen in verkeer. Vooraan 2 oude porsches, Jan, Golf V GTi met ~330pk en ik als 5e. Het was geen touristenfahren meer, het leek wel een race. Die Porsches wilde ons niet voorbij laten, en waren waar mogelijk hun lijn aan het verdedigen... opzich wel leuk om een keer mee te maken, maar eigenlijk wel erg gevaarlijk. Na bergwerk stond mij temperatuurmeter op 2 uur ipv 3uur, en ben toen in de 4e versnellings gaan cruisen en het groepje laten rijden. Er kwam me toen nog een Evo 9 érg hard voorbij gevlogen! Achter me een Cayman S, waarvan ik verwachtte dat íe me wel voorbij zou komen maar dat viel tegen. Na carroussell is het namelijk niet zo belangrijk om tussen de bochten flink gas te geven, maar meer op je snelheid hoog te houden door de bochten goed te nemen. 
Filmpje wat Jan heeft gepost is van die laatste ronde overigens.

Daarna zijn we maar gaan tanken, besloten geen 4e rondje meer te rijden. Waarschijnlijk thermostaat die niet (goed) open gaat. Kan verder niks vinden. Misschien een nieuwe radiator monteren, maar dat kan ik me bijna niet voorstellen. Zowiezo het koelsysteem maar eens flushen voor de zekerheid.

Na het tanken is Jan richting huis vertrokken en hebben wij (ik, vriendin en broertje) met T.Biker (en 'n vriendin) bij de Pistenklause een hapje gegeten.

Daarna richting huis vertrokken en nog 2x nét niet 260 op de GPS aangetikt.

Fijn dagje, moeten we snel weer doen  ;D   

If it's not blown, it sucks...

Eugene

Nog wat foto's via nbr.nl gezocht, helaas maar eentje van mezelf en geen van JC kunnen vinden.

Ding moet 5 euro kosten in 1280x850...

If it's not blown, it sucks...

JCviggen

Met voorsprong de 2 ergerlijkste types van de dag :  :eusa_wall:

Toen wij er achter reden deden ze ook eentje boven eentje onder in de carussel  ::) gelukkig kon ik zo een van de 2 voorbij komen toen ie even niet oplette  :eusa_silenced: We reden er al achter van bij Hatsenbach, pas bij Brunnchen kwam ik de laatste van de 2 voorbij en dan nog niet makkelijk. Ging echt nergens over.

Nog een paar foto's