Automatisch dimmende binnenspiegel

Gestart door elianmars, 01-02-2009 19:17:10

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Gaat deze spiegel passen in mijn V?

Is van een S80/V70N/S60.

@®-

Als ik het goed zie is dit een spiegel van een S60/V70N

Zover ik weet is het zo dat wanneer je spiegel kapot is in een S60/V70N dat deze door de dealer ingeleerd moet worden. Dus er zal meer dan alleen een massa en een + zijn.
Ik denk ook dat er meer dan 2 draden zijn.

Theoretisch zal het best passend gemaakt moeten kunnen worden. Ik zal wel even gaan kijken of ik kan zien op mijn binnen spiegel wat er voor spanning op staat en waar.

Sbv

Ik heb er 1 gekocht voor een V70 classic. Er is hier wel een topic over waar het art nummer staat etc

elianmars

Citaat van: Sbv op 01-02-2009 19:28:27
Ik heb er 1 gekocht voor een V70 classic. Er is hier wel een topic over waar het art nummer staat etc

Tja. En dan kom je dus weer bij de zoekfunctie terecht. Kom daarmee niet verder dan een paar topics waarin wel over een automatisch dimmende spielgel wordt gepraat, maar verder niks over kosten of aansluiten...........  :eusa_shifty:

@®-

Hoeveel draden zitten aan de spiegel, en welke kleuren?

elianmars

Citaat van: @®- op 01-02-2009 19:34:37
Hoeveel draden zitten aan de spiegel, en welke kleuren?

Geen idee. 't Ding staat te koop op eBay  ;D

Veiling duurt nog anderhalf uur.

Sbv

http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,28118.msg588168.html#msg588168

Kosten iets van 65 euro geloof ik

Correctie, 62.05ex btw ex korting. Art nummer 9464006

Ludo

Citaat van: elianmars op 01-02-2009 19:30:00
Citaat van: Sbv op 01-02-2009 19:28:27

Tja. En dan kom je dus weer bij de zoekfunctie terecht. Kom daarmee niet verder dan een paar topics waarin wel over een automatisch dimmende spielgel wordt gepraat, maar verder niks over kosten of aansluiten...........  :eusa_shifty:

deze?: http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,26520.0.html

elianmars

Wat zijn jullie toch fantastisch  :-* ;D

Ik zal de zoekfunctie wel weer niet goed gebruiken. Heb het zojuist nog een keer geprobeerd met "dimmende" als zoekwoord, maar kom niet op de topics terecht waarvan jullie de links neerzetten.

Zo'n spiegel is dus niet zo heel duur. Daar ga ik dan maar niet zelf voor zitten knutselen, met kans op een nog steeds niet werkende spiegel-dimmer  :P

Sbv

Citaat van: elianmars op 01-02-2009 19:43:05
Wat zijn jullie toch fantastisch  :-* ;D

Ik zal de zoekfunctie wel weer niet goed gebruiken. Heb het zojuist nog een keer geprobeerd met "dimmende" als zoekwoord, maar kom niet op de topics terecht waarvan jullie de links neerzetten.

Zo'n spiegel is dus niet zo heel duur. Daar ga ik dan maar niet zelf voor zitten knutselen, met kans op een nog steeds niet werkende spiegel-dimmer  :P

Deze zit er zo in. Het is even in het topic van Misha kijken of de handleiding die erbij zit door lezen. Monteren is zo gedaan en voor het geld hoef je het niet te laten.

@®-

Dat zou ik zeker dan zo doen. Ik zit even in elektrische schema's te zoeken, maar ik zie dat de spiegel signalen krijgt uit de CEM (een regelmodule). Ik denk dat je die spiegel nooit werkend zou krijgen.

elianmars

Citaat van: @®- op 01-02-2009 19:48:44
Dat zou ik zeker dan zo doen. Ik zit even in elektrische schema's te zoeken, maar ik zie dat de spiegel signalen krijgt uit de CEM (een regelmodule). Ik denk dat je die spiegel nooit werkend zou krijgen.

Dan zal ik er maar helemaal niet aan beginnen  ;D

elianmars

De spiegel en plafondlampjes van de foto in de eerste post zijn verkocht voor 16 pond. Lijkt me niet echt veel.....  :eusa_eh:

V70 classic

Citaat van: elianmars op 01-02-2009 21:19:33
De spiegel en plafondlampjes van de foto in de eerste post zijn verkocht voor 16 pond. Lijkt me niet echt veel.....  :eusa_eh:

Tenzij je het niet werkend krijgt.
Dan is elke cent teveel  :evil:
Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.

haasje

de spiegel van een s60 (daar weet ik het van) is behalve spiegel ook de ontvanger van de cv/ het alarm, al deze functies worden door cem geregeld en moeten door een dealer worden gedaan, als hij het al wil doen (ze verkopen tenslotte liever een nieuwe)