Groupsbuy Goodridge remleidingen

Gestart door nickk., 02-02-2009 19:17:01

Vorige topic - Volgende topic

nickk.

In navolging van de vele pb's die ik heb gehad om mijn aangeboden remslangen, dacht ik, misschien is een groupsbuy interessant.

Heb even rond gebeld en gemaild en kwam uit op 75 euro per set bij afname van 10 stuks en 78euro bij een afname van vijf stuks.

Nu eerst even peilen of er daadwerkelijk interesse is, het zouden er in ieder geval 7 moeten zijn, als ze inmiddels al niet voorzien zijn.

KIM

Ik wil binnenkort 302 remmen gaan monteren, dus daar horen ook goede slangen bij. Ik lees in de catalogus verschillende typen voor 850, S70 15" wielen en S70 16" wielen.
Welke ga je bestellen?
Ik ben iig wel geintresseerd

nickk.

Citaat van: KIM op 02-02-2009 19:31:37
Ik wil binnenkort 302 remmen gaan monteren, dus daar horen ook goede slangen bij. Ik lees in de catalogus verschillende typen voor 850, S70 15" wielen en S70 16" wielen.
Welke ga je bestellen?
Ik ben iig wel geintresseerd

Ik heb gevraagd voor 850/x70 serie, dus voor alle types(ook de AWD) kunnen de slangen geleverd worden.

elianmars

Die sets kosten nog geen 50 euro op eBay  ;)

nickk.

Hé, verdorie. En ik denken dat de toko die ik had gemaild schappelijk was. Nuja, goed je hebt nog wel verzendkosten. Maargoed, als er interesse is, hoor ik het wel!

Lampje

Ik ben nog steeds geinteresseerd Nick, ondanks de eBay aanbiedingen.

Ik heb alleen niet de technische middelen en kennis om ze ook te monteren en dát is het tweede grote voordeel van een groupbuy.

Voor het monteren en bleeden van een remmetje van een motorfiets draai ik mijn hand niet om. Echter omdat er bij de roffel een ABS-systeem tussenzit, durf ik dit niet zelf aan.

Wie doet er ook mee met een groepsmontage??

Citaat van: nickk. op 02-02-2009 19:17:01
In navolging van de vele pb's die ik heb gehad om mijn aangeboden remslangen, dacht ik, misschien is een groupsbuy interessant.

Heb even rond gebeld en gemaild en kwam uit op 75 euro per set bij afname van 10 stuks en 78euro bij een afname van vijf stuks.

Nu eerst even peilen of er daadwerkelijk interesse is, het zouden er in ieder geval 7 moeten zijn, als ze inmiddels al niet voorzien zijn.

wepster

Citaat van: elianmars op 02-02-2009 19:40:05
Die sets kosten nog geen 50 euro op eBay  ;)

heb je daar een linkie van dan marcel ???

thuur

Citaat van: Lampje op 02-02-2009 19:56:54
Echter omdat er bij de roffel een ABS-systeem tussenzit, durf ik dit niet zelf aan.

Je hebt niets te maken met ABS voor deze klus, maar een sleutelmiddagje is wel gezellie 8)

Gr ;)

KIM

Ik wil je ook wel helpen; geen probleem!
Je mag zelfs wel langskomen.
Ik ben trouwens nog steeds geintresseerd.

nickk.

Oke,

Lijstjeee ;D

Naam           Type slang
1. KIM               16inch slangen
2. Vasquez         ?
3. Lampje           15inch slangen
4.
5.

Nog 2 te gaan en dan is 78 euro per set mogelijk.

Lampje

Nick,

Is het ook mogelijk om 2 van de 4 slangen staalflex te bestellen of zijn ze alle 4 al staalflex?

Ik ga denk ik ook meteen mijn klauwen verven, nieuwe schijven en blokken monteren en waarschijnlijk links voor een homokineet vervangen.

Dan meteen ook maar wisselen naar velgen met zomerbandjes ;D

Eugene

If it's not blown, it sucks...

nickk.

Citaat van: Lampje op 03-02-2009 10:18:54
Nick,

Is het ook mogelijk om 2 van de 4 slangen staalflex te bestellen of zijn ze alle 4 al staalflex?

Ik ga denk ik ook meteen mijn klauwen verven, nieuwe schijven en blokken monteren en waarschijnlijk links voor een homokineet vervangen.

Dan meteen ook maar wisselen naar velgen met zomerbandjes ;D

Goodridge zijn staalomwonden remleidingen, geven meer gevoel in je pedaal, dus een beter remgevoel.

Citaat van: Eugene op 03-02-2009 10:26:19
Heb je ook 17"slang?

Op welke auto's is deze gebruikt? S60R? of gaat dit niet passen.. Zowel, dan kan ik het wel vragen.

Eugene

Citaat van: nickk. op 03-02-2009 18:54:47
Op welke auto's is deze gebruikt? S60R? of gaat dit niet passen.. Zowel, dan kan ik het wel vragen.

Is voor een setje Porsche klauwen.

If it's not blown, it sucks...

Emiel

Citaat van: Eugene op 03-02-2009 19:01:15
Citaat van: nickk. op 03-02-2009 18:54:47

Is voor een setje Porsche klauwen.

Als je het steuntje in de wielkuip iets verder verticaal buigt kom je prima uit met de 16" versie.