helpen en ....schade

Gestart door blauweroffel, 02-02-2009 22:06:24

Vorige topic - Volgende topic

blauweroffel

(zie ook mijn andere topic over dit onderwerp)

Nou nou, eindelijk een schade expert gehad. "zitten al wel een paar krasjes op de bumper, dus ik moet wel iets van de uitkering afhalen"..
IK: hou zou dat nou kunnen, die krasjes?? De auto die erop schoof was aan beide uiteinden langer dan in het midden (er wordt lang nagedacht....) dus daarom al die krassen.......
Hij weer: beetje spuiten en klaar is kees (waarschijnlijk slecht huwelijk ;D)
Ik weer: we staan hier toch bij een volvo garage toch? En geven die niet aan dat bumper opknappen, krassen weghalen, schuren en spuiten ietsje duurder is dan gewoon een nieuwe bumper ???
Hij weer: ja , ik geloof het wel....
Goed: nieuwe bumper incl monteren ongeveer 650 euro. Ik wil graag de schade uitbetaald krijgen.
Even terloops gemeld dat ikzelf toch zeker een half jaar ook zulk werk (taxeren schades) heb gedaan.
nu op zoek naar een goede 2e hands en meteen de 2 lelijke deukjes in het linker achterscherm bijwerken.

BR

Sbv

Wat zoek je nu dan ? Een goede voorbumper, het liefst al in kleur ?
Met/zonder koplampwisser ?

Mogelijk weet ik nog wel een goede bumper die enkel gespoten moet worden

elianmars

Citaat van: Sbv op 02-02-2009 22:39:01

Echt waar?  :eusa_eh:

blauweroffel

Ik ben op zoek naar een goede ACHTERbumper voor mn V70 classic, kleur 426 (donkerblauw)
Iemand nog een goed adresje om uit te deuken?

groet

BR

Sbv

Citaat van: elianmars op 02-02-2009 22:39:58
Citaat van: Sbv op 02-02-2009 22:39:01

Echt waar?  :eusa_eh:

Helaas het is niet voor je voorbumper.

blauweroffel

Nee die is vlak voor ik de auto kocht al vervangen door een schadeherstelbedrijf. Knullig, dat wel want de bumper sluit niet echt mooi aan het sscherm

BR