Volvo V70 TDI automaat 1999 zwart uit Zwolle!

Gestart door Dieselross, 06-02-2009 11:09:33

Vorige topic - Volgende topic

Dieselross

Beste Volvo liefhebbers

Ik volg al enkele jaren dit forum dus wordt het hoog tijd om me eens voor te stellen.

Mijn vorige auto's:

Volvo 850 2,5 24v 1994
Volvo 850 T-5 automaat 1995
Volvo S70 2.0 10v automaat lpg 1997 (410.000 km!)

Mijn huidige auto:

Volvo V70 TDI automaat luxury-line 1999 zwart

Voor foto's:
http://picasaweb.google.nl/basneppelenbroek/VolvoV70TDI1999?feat=directlink

Groet,
Bas Neppelenbroek
Zwolle

-D©©©L-

Welkom hier Bas.

Toevallig familie van "de" Neppelenbroek in Heino ?

Dieselross

Ja het is famillie van mij, toevallig staat mijn auto daar vandaag voor een nieuwe distributieriem en beurt.

-D©©©L-

Ah, ok dan. welke van de twee ?

Misschien spot ik je nog eens in dit dorp aan de ijssel.  ;)

Dieselross

V70 classic

Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.

hathü

Welkom, mooie TDI met schuifdakje zie ik. Je bent dus ook niet gevoelig voor het antidieselbeleid van onze regering. Ieder jaar meer belasting  :(

Dieselross

Haha zeker niet, ik rijd zakelijk en prive behoorlijk veel en benzine is voor mij te duur.
Lpg beviel op zich ook wel maar om de twee dagen tanken vond in minder. Diesel vind ik persoonlijk ook het mooiste rijden, op de T-5 na misschien  :-\

hathü

Citaat van: Dieselross op 06-02-2009 13:13:28
Haha zeker niet, ik rijd zakelijk en prive behoorlijk veel en benzine is voor mij te duur.
Lpg beviel op zich ook wel maar om de twee dagen tanken vond in minder. Diesel vind ik persoonlijk ook het mooiste rijden, op de T-5 na misschien  :-\

Dat vele tanken met een Lpg is mijn ding ook niet, en ondanks dat ik een fervente dieselaar ben droom ik ook wel eens van een mooie Classic LBP V70 R. Daarom wel R velgen een dakspoiler en veerpootbrug op mijn TDI gezet zodat ie wat sportiever is/lijkt.  En ja diesel is voor mij ook het het mooiste rijden, zelfs na een proefrit in een R vond ik mijn TDI ook niet mis.  ;) :eusa_whistle:

Barteld

Gaat goed met de forum-leden in 038 !!! welkom....

Gunnar

www.medusa-motorsports.be
winnoc@medusa-motorsports.com
+32488868381

Dieselross

Vandaag is de distributieriem vervangen en hij heeft een grote beurt gehad, voorlopig hou ik hem nog maar denk ik...  :D

Marc O.

Citaat van: Dieselross op 06-02-2009 20:41:51
Vandaag is de distributieriem vervangen en hij heeft een grote beurt gehad, voorlopig hou ik hem nog maar denk ik...  :D

Rekbout mee vervangen? ;)
...The Nile isn't just a river in Africa...

elianmars

Citaat van: Marc O. op 06-02-2009 20:43:48
Citaat van: Dieselross op 06-02-2009 20:41:51

Rekbout mee vervangen? ;)

;D

Je bent me voor. Als die bout niet wordt vervangen, voorspel ik een schade van zo'n 2500 euro  :eusa_wall:

Hoe dan ook, welkom hier!

Heel strakke wagen heb je  8)

Dieselross

De distributieriem incl. spanrollen, waterpomp etc. zijn vervangen. Zou die rekbout daar niet bijhoren? De multiriem incl. spanrol is ook vervangen. Ik heb de laatste tijd veel onderhoud aan de auto gehad, de radiator is bijv. ook vervangen incl airco afvullen. Ook heeft hij vandaag een grote beurt gehad en zijn de remmen nagekeken. Ze zijn bijna de hele dag bezig geweest.