service lampje resetten

Gestart door Bigdennis, 06-02-2009 17:48:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bigdennis

Hallo,

Ik heb gisteren mijn volvo v70 2.5 10v uit 1999 naar de volvo dealer gebracht voor een kleine beurt.

Alleen mijn service lampje brande nog en dat vond ik vreemd ??? ???

Dus ik heb netjes gebeld en gevraagt om uitleg, ze zouden me terug bellen.

Maar dat gebeurde niet dus heb ik zelf maar weer gebeld.

En kreeg een uitleg die ik niet echt netjes vond van zoeen groot bedrijf.

Het verhaal was dat het niet meer mogelijk was om hem te resetten.
Ze konden het lampje er wel even uit halen vertelden ze mij.

Toen ben ik zelf maar gaan zoeken hier op de site en ja hoor het is mij gelukt.
en geloof me ik kan nog geen steeksleutel vast houden  :P :P

Nou is mijn vraag of iemand weet hoeveel tijd het in beslag neemt om een kleine beurt uit tevoeren.

Of dat er een manier is om dit te controleren??

Alvast bedankt

Mvg
dennis

francois

wil best wel eens weten wat het voor een bedrijf was 

heb je geen bon wat er allemaal aan gebeurt is
dan kan je gewoon alles controleren

vr gr

Bigdennis

Het was bij svala prinsenhof in haarlem.


thuur

Soms lukt het resetten ook echt niet. Vooral de startonderbreker kan roet in het eten gooien.


Gr 8)

tdidude

Ik laat dat lampje altijd uitgaan door voor het contact maken even de dagtellerknop in te drukken en vervolgens ingedrukt te houden tijdens het contact maken..los laten nadat het gaat knipperen (ca 3-5 seconden)

Althans dit is hoe ik het altijd doe  ::)

Ik heb zelfs al een keer gewijgerd te betalen voor "alleen" het resetten van het lampje tijdens een kleine beurt omdat dit maar 5 seconden werk is en dus geen 20 euro hoeft te kosten omdat hij dus aan de "computer" zou moeten :)
5 cilinders is meer dan 4

t5play

Citaat van: tdidude op 16-02-2009 21:27:20
Ik laat dat lampje altijd uitgaan door voor het contact maken even de dagtellerknop in te drukken en vervolgens ingedrukt te houden tijdens het contact maken..los laten nadat het gaat knipperen (ca 3-5 seconden)

Althans dit is hoe ik het altijd doe  ::)

Ik heb zelfs al een keer gewijgerd te betalen voor "alleen" het resetten van het lampje tijdens een kleine beurt omdat dit maar 5 seconden werk is en dus geen 20 euro hoeft te kosten omdat hij dus aan de "computer" zou moeten :)


gelijk heb je. het minste dat je zelf wel kunt doen is ff het lampje resetten.....als de kleine beurt al niet zelf uitvoert.