Storing met linker portierslot

Gestart door j@n, 08-02-2009 16:38:14

Vorige topic - Volgende topic

j@n

Heb een vreemd probleem. Als ik mijn afstandsbediening gebruik gaan alle portieren netjes open behalve het slot van het bestuurdersportier. Ik kan hem wel met de sleutel openen en als ik hem afsluit gaan alle andere portieren ook weer dicht. Alleen moet je goochelen om je auto op of van alarm te krijgen.
Kortom hoe komt het dat het linkerportier niet meer reageert op mijn afstandbesdiening?

groet, Jan

Henida

Ik heb ook dit probleem gehad.
Je haald de portierbekleding weg, dab zie je een grote oranje stekker die ws scheef zit.
ff opnieuw aandrukken en klaar is Kees.

Vrg,
Frans
Gr. Frans

Pennyfield

Even een kleine opgraving...

Citaat van: Henida op 19-03-2009 22:22:45
Je haalt de portierbekleding weg, dan zie je een grote oranje stekker die ws scheef zit.
ff opnieuw aandrukken en klaar is Kees...

Gedaan, geen grote oranje stekker te bekennen maar wel 1 grote grijze (855, MY96?)

Helaas nog steeds geen verbetering, alle deuren werken op de CV behalve het bestuurdersportier. Ook wanneer de auto wordt geopend via de achterklep gaan alle deuren open, echter sluit alles behalve het eerder genoemde portier.

Ik heb iets gelezen over microswitches, zou dat het kunnen zijn?

rogerV701998

Citaat van: Pennyfield op 12-06-2009 12:11:57
Even een kleine opgraving...

Citaat van: Henida op 19-03-2009 22:22:45
Je haalt de portierbekleding weg, dan zie je een grote oranje stekker die ws scheef zit.
ff opnieuw aandrukken en klaar is Kees...

Gedaan, geen grote oranje stekker te bekennen maar wel 1 grote grijze (855, MY96?)

Helaas nog steeds geen verbetering, alle deuren werken op de CV behalve het bestuurdersportier. Ook wanneer de auto wordt geopend via de achterklep gaan alle deuren open, echter sluit alles behalve het eerder genoemde portier.

Ik heb iets gelezen over microswitches, zou dat het kunnen zijn?

Ik heb hetzelfde gehad, echter alleen het portier RA. Alle sloten werkten op de cv behalve die. Ik heb het zo opgelost. Wellicht heb je hier wat aan.

Gr. roger

Pennyfield

Citaat van: rogerV701998 op 12-06-2009 12:32:59...Ik heb hetzelfde gehad, echter alleen het portier RA. Alle sloten werkten op de cv behalve die. Ik heb het zo opgelost. Wellicht heb je hier wat aan.

Gr. roger

Bedankt, echter betreft het bij mij de bestuurdersportier.  Wordt het vervangen van het slot dan niet een wat kostbare zaak?

Mvrgr,

Rik

rogerV701998

Citaat van: Pennyfield op 12-06-2009 13:09:20
Citaat van: rogerV701998 op 12-06-2009 12:32:59...Ik heb hetzelfde gehad, echter alleen het portier RA. Alle sloten werkten op de cv behalve die. Ik heb het zo opgelost. Wellicht heb je hier wat aan.

Gr. roger

Bedankt, echter betreft het bij mij de bestuurdersportier.  Wordt het vervangen van het slot dan niet een wat kostbare zaak?

Mvrgr,

Rik

Als het idd. het slot is kun je wellicht hier een advertentie plaatsen, zo ben ik er ook aan gekomen. Voor een paar tientjes was ik klaar.

Gr. roger

Pennyfield

Net even bij de Volvo dealer een diagnose laten stellen (kwam er toch langs) maar ben er helaas niet vrolijker van geworden:

Defecte CV motor ... € 226,- (incl) voor een nieuwe  :eusa_wall:

Nu maar even shoppen, ik denk wel een adresje te hebben :D

wepster

Citaat van: Pennyfield op 12-06-2009 15:23:05
Net even bij de Volvo dealer een diagnose laten stellen (kwam er toch langs) maar ben er helaas niet vrolijker van geworden:

Defecte CV motor ... € 226,- (incl) voor een nieuwe  :eusa_wall:

Nu maar even shoppen, ik denk wel een adresje te hebben :D

anders weet ik er nog wel een die er  een voor je heeft ;D
verzendkosten zijn voor jou dan ;D