Vacuumslangen vervangen FOTO,S!!

Gestart door MarcoV, 08-02-2009 17:42:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

cas

staat ergens dat 4 mm te krap is, zit te denken aan dan maar 3 meter  5 mm te kopen, of wordt dat ook weer te ruim?

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

verburgh

Citaat van: cas op 11-05-2010 17:34:26
staat ergens dat 4 mm te krap is, zit te denken aan dan maar 3 meter  5 mm te kopen, of wordt dat ook weer te ruim?



4mm ging goed bij mij  ;)

Rob850turbo

4 mm ging bij mij ook goed.  kijk ook de slang (ong 10 mm) goed na die naar de hoofrem bekrachtiger loopt. oa onder de luchtfilter bak

verburgh

En als het een beetje moeilijk gaat,Help een beetje menselijke kruipolie ook  ;D

foekie

afgelopen zondag ook het hele slangenstelsel vervangen samen met een maatje van me.. en tot nu toe blijft het lambda lampje uit!

Denk dat de grootste oorzaak een slangetje was die aan de linkerzijde van het spruitstuk zat, compleet was afgescheurd. Hier verloor het spruitstuk dus gewoon turbodruk... dit slangetje loopt samen met een grote slang vanaf het carterventilatie-resevoir richting de turbo...

acspeeder

Zo de tweede pinksterdag maar eens gebruikt om de slangen te vervangen van mijn T5 uit 94, de meeste slangen zijn gebeurt op de tweede slang richting turbo na. klopt het dat deze doorloopt naar onder de auto?
Ik merk al flink verschil, turbodruk blijft veel stabieler tijdens vollast  ;D ;D

thuur

Citaat van: acspeeder op 25-05-2010 10:11:15
Zo de tweede pinksterdag maar eens gebruikt om de slangen te vervangen van mijn T5 uit 94, de meeste slangen zijn gebeurt op de tweede slang richting turbo na. klopt het dat deze doorloopt naar onder de auto?
Ik merk al flink verschil, turbodruk blijft veel stabieler tijdens vollast  ;D ;D

Ja die zit echt op een rotplek. Onderaan de turbo zeg maar. Met een brug of put ook lastig ;D


Gr 8)

V70geRwin

Citaat van: thuur op 25-05-2010 22:21:22
Citaat van: acspeeder op 25-05-2010 10:11:15
Zo de tweede pinksterdag maar eens gebruikt om de slangen te vervangen van mijn T5 uit 94, de meeste slangen zijn gebeurt op de tweede slang richting turbo na. klopt het dat deze doorloopt naar onder de auto?
Ik merk al flink verschil, turbodruk blijft veel stabieler tijdens vollast  ;D ;D

Ja die zit echt op een rotplek. Onderaan de turbo zeg maar. Met een brug of put ook lastig ;D


Gr 8)

t slangetje valt nog mee maar die klem aandraaien  :evil:

arjenT5R

Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

V70geRwin


arjenT5R

Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

acspeeder

Gaat dus net zo lang duren als de rest van de slangen...... ga ik maar ens een brug regelen.

waar is het verdeel blokje voor wat tegen de originele luchtfilter zit geschroefd? kan je dit vervangen voor een t stuks als de originele filter moet wijken voor iets met meer kabaal ;D ;D

verburgh

Citaat van: acspeeder op 26-05-2010 00:00:20
Gaat dus net zo lang duren als de rest van de slangen...... ga ik maar ens een brug regelen.

waar is het verdeel blokje voor wat tegen de originele luchtfilter zit geschroefd? kan je dit vervangen voor een t stuks als de originele filter moet wijken voor iets met meer kabaal ;D ;D

T stuk ??? bedoel jij niet je TCV?

arjenT5R

Citaat van: acspeeder op 26-05-2010 00:00:20
Gaat dus net zo lang duren als de rest van de slangen...... ga ik maar ens een brug regelen.

waar is het verdeel blokje voor wat tegen de originele luchtfilter zit geschroefd? kan je dit vervangen voor een t stuks als de originele filter moet wijken voor iets met meer kabaal ;D ;D

jahoor kan best... gaat ie wel een beetje vermogen verliezen ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

acspeeder

 :eusa_wall: ok duidelijk, TCV blijft zitten, brug wordt geregeld. gaat dus helemaal goed komen.