Simon - '95 854 2.5 20V DOP

Gestart door SJ, 14-02-2009 10:35:54

Vorige topic - Volgende topic

SJ

Hallo,

Al een tijdje volg ik met veel interesse dit forum, en nu wordt het tijd mezelf voor te stellen. Ik ben namelijk sinds half november in het bezit van een 850!

Dit is 'm, temidden van twee oudere generaties in het pittoreske Hochsauerland:

Het is een 2.5 20V uit september '95. Er staan inmiddels bijna 230.000 km op de klok en hij rijdt als een trein. Afgelopen week zijn er door Dennis een nieuwe distributieriem, spanrollen, waterpomp, bovenste motorsteunrubber en ashoes ingezet. Van binnen en buiten is ie perfect (van een oudere heer geweest?), op de motorkap, schuifdak en bumperdekken na.

Ik heb er nog wat plannen mee, die vanwege verhuizing echter nog even op zich laten wachten:

- Aanschaf Columba velgen;
- Verlagen (2,5 cm?);
- Nieuw (half) lederen interieur (huidig is half kunstleer, in prima staat maar vind het niet echt mooi);
- Vervangen rubber rondom aftermarket Hollandia schuifdak vanwege roestgevaar(als dit überhaupt mogelijk is);
- Opnieuw spuiten motorkap vanwege plekjes en steenslag en vervangen grille;
- Vervangen bumperdek voor en achter; deze zijn een keer grijs overgespoten en de verf begint los te laten, niet netjes.

Tot ziens!

Simon de Rijke

rifwachter

Hallo Simon,

Welkom op het forum.
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

jwstoop

Hallo Simon,

Welkom! Ik zie dat we zo ongeveer dezelfde auto hebben, ook qua kenteken! (LX-BT-13) Veel plezier ermee!