Thule dakdragers

Gestart door Ralfb, 15-02-2009 13:38:07

Vorige topic - Volgende topic

Ralfb

Gisteren bij de kringloop een setje Thule dakdragers geschoord, zagen er redelijk universeel uit. Maar het boekje zat er uiteraard niet meer bij :). Zijn er hier mensen die ook van die dingen op hun V70 (met dakrails) gemonteerd hebben? Ik kan ze er nl wel opklemmen maar dan kunnen ze nog redelijk eenvoudig naar achteren glijden, dus ik zal wel iets verkeerd doen.

Bedankt voor de hulp!

zondagsrijder

kijk even op  http://www.thule.com/Thule/Page____53600.aspx  misschien kun je er iets mee.

Groet, Eelke

Ralfb

Moet ik toch eens beter leren zoeken (of kijken), de site had ik al gevonden maar al die gebruiksaanwijzingen nog niet. Straks even kijken welk type ik heb.

Ralfb

Heb ik weer, verkeerd type gekocht. Iemand ruilen voor een setje dat wel op mijn V70 met dakdragers past?

RRRRR_Ramon

Citaat van: Ralfb op 15-02-2009 20:17:07
Heb ik weer, verkeerd type gekocht. Iemand ruilen voor een setje dat wel op mijn V70 met dakdragers past?

Origineel Volvo dragers voor op de dakdragers, kosten net iets minder dan €100,-- inclusief (aflsuitbare zijn iets duurder). Perfecte pasvorm, zeer eenvoudige montage en ze zitten mooi laag op de auto zodat je eventuele dakkoffer ook dicht tegen het dak zit wat het zwaartepunt en stroomlijn weer ten goede komt. Te koop bij de dealer.
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

Ralfb

Citaat van: RRRRR_Ramon op 15-02-2009 21:08:02
Citaat van: Ralfb op 15-02-2009 20:17:07

Origineel Volvo dragers voor op de dakdragers, kosten net iets minder dan €100,-- inclusief (aflsuitbare zijn iets duurder). Perfecte pasvorm, zeer eenvoudige montage en ze zitten mooi laag op de auto zodat je eventuele dakkoffer ook dicht tegen het dak zit wat het zwaartepunt en stroomlijn weer ten goede komt. Te koop bij de dealer.

Ben nogal een kniepert, 100 euro vind ik best veel. :P

Grapje. Maar ik gebruik die dingen maar zelden, dan vind ik 100 euro nog best veel geld.