Zoran: Nieuw forumlid

Gestart door zoran, 17-02-2009 10:56:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

zoran

Hallo allemaal,

Effekes voorstellen: Mijn naam is Zoran en ben sinds kort toegetreden tot de cirkel van Volvo rijders. De reden is net zo origineel als de wagen verrassend: Mijn vriendin. Zelf rijdt ze in een Saab Cabrio en heeft wat met Zweden. Nu dus met mij, maar het heeft wel als resultaat gehad dat ik me voor Zweedse auto's interesseerde. :-)

Volvo was de enige wagen die op een hele vernieuwde manier sportiviteit, understatement, comfort en kwaliteit wist te mengen tot wat uiteindelijk, voor mij, een olijfgroene C70 geworden is.

Tweede hands gekocht van een Volvo medewerker. Full option, model 1998 met 89.000km op de teller en 1 jaar garantie.

Zelf dacht ik altijd voorbestemd te zijn Italiaans te rijden (Alfa in de studententijd en nu Maserati :-) maar daar is dus nu verandering in gekomen. De Maserati blijf voorlopig de mooi weer wagen en de Volvo is voor het dagelijks gebruik.

Verbazingwekkend ondergewaardeerde wagen de Volvo. Er kleeft nog steeds het achterhaalde "ouwe l****n bak" imago aan. Niet meer van toepassing, dus.

Ben blij lid van het forum geworden te zijn.

Groetjes,
Zoran.

viking_in_shorts

Hej Zoran ! Welkom!

Je snapt toch wel dat we foto's willen zien he?

)()()sT

Welkom.... en ehhh... ook van die Maserati foto's graag  ;D

Turbobiker

Welkom hier.

Welke motor ligt in jouw coupé?
De Tussenpaus

rifwachter

Hallo Zoran,

Welkom op het forum.
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

Marc O.

Welkom Zoran. Schroom niet om (ook) foto's van die Italiaanse schoonheid te plaatsen.
...The Nile isn't just a river in Africa...

Rogers XC 70 2000

dit schreeuwt om foto's van de Italiaanse en Zweedse schonen!  ;D

FGG

Welkom op 't Forum, Zoran.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Chris

Welkom hier!

Foto's willen we zien Zoran ;D Altijd leuk.

Veel plezier met je wagen.

Groeten,
Chris

zoran

Hey jongens,

bedankt voor het warme onthaal!

De foto's van de Zweedse heb ik nog niet; ze is een beetje verlegen. De reeks volgt nog.

Mijn Italiaanse is zoals te verwachten erg extrovert, dus hier zijn de nette en topless foto's. ;)

Ergens in de fotoreeks leren jullie ook de beste vriend van mijn Italiaanse kennen: De takelwagen. Het is een innige relatie die terug gaat naar haar jeugd. Heb er geen probleem mee; ze komt altijd in goede vorm naar mij terug. ;)

Zoran

Marc O.

Schitterend, die Maserati :eusa_drool: :eusa_clap:
...The Nile isn't just a river in Africa...

viking_in_shorts


Claudia

Welkom Zoran!

Je mag moet je vriendin eeuwig dankbaar zijn dat je door haar het licht hebt gezien.

Ben persoonlijk meer geïnteresseerd in plaatjes van die verlegen Zweed....maar ben geduldig.
Veel plezier met 'm!
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

Turbobiker

Hele mooie wagens die Masers van die serie. Die 164 mag er ook zijn!


Maar zeg die takelwagen nu maar vaarwel ;D
De Tussenpaus

Rogers XC 70 2000

erg mooi italiaans volbloedje!