Keuze aanpassing Grille?

Gestart door Kali-Integrali, 18-02-2009 11:28:44

Vorige topic - Volgende topic

Kali-Integrali

Ik ben bezig met mijn frontje.... Heb even (bij gebrek aan een eigen goede foto), gebruik gemaakt van een eerder op het forum geplaatste foto.

Mijn V70 heeft dezelfde kleur en ook de R roosters alleen in de originele bumpers, klein verschil ;)
Moet eerlijkheidshalve bekennen dat ik de volgens mij nog nooit vertoonde optie 3 erg gaaf vind...

Optie 1:

Optie 2:

Optie 3:

Rogers XC 70 2000

mmm... optie 3 is een beetje Jeep-achtig... persoonlijk niet mijn voorkeur.
wel een origineel idee!

ief

Zou er lekker een XC grill inhangen, past ook mooi bij de roosters. ;)
Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...

Kali-Integrali

Klopt, maar die is aan de prijzige kant... Genoeg andere zaken te doen ;)

Daarom de ietswat lowbudget oplossingen..
Maar we zullen zien hoe men erover denkt.

PS: optie 3 heeft inderdaad iets weg van een JEEP grille..

)()()sT

Ik vind een XC grille heel erg fraai, maar ik ga er geen € 200,- voor lappen  8)
Zelf heb ik de originele grille zwart gespoten; van een afstandje zie je het verschil niet met de XC-variant  ;D

Er staat wel een ruilverkoop met XC-grille hier op het forum; € 100,- erbij en je hebt 'm.

thuur

Als er geen XC-grill in zit, dan geheel zwart met behoud van chrome lijst en slash. Logo enkel blauw maken als je naafdoppen dit ook hebben.

Om en om lijkt het op een Hiehuhiejundai: niets van die lijn komt in geen enkele andere vorm terug.

Gr ;)

Eugene

If it's not blown, it sucks...

Chris

Helemaal zwart vind ik het mooiste!

Met chrome lijst en slash dus... ;)

UserID6342

Mijn voorkeur zou zijn, helemaal zwart met chromen omlijsting en zwart (oud) Volvo logo

Kali-Integrali

Citaat van: )()()sT op 18-02-2009 11:48:57
Ik vind een XC grille heel erg fraai, maar ik ga er geen € 200,- voor lappen  8)
Zelf heb ik de originele grille zwart gespoten; van een afstandje zie je het verschil niet met de XC-variant  ;D

http://img.photobucket.com/albums/v459/joost031277/Volvo%20850/Volvo%20850%20Joost/2009/DSC00367.jpg

Er staat wel een ruilverkoop met XC-grille hier op het forum; € 100,- erbij en je hebt 'm.

Das ook een optie inderdaad.... Thanx. (scheelt de helft, denk er nog even over na)

Maar als ik hem volgens optie 2 zwart maak denk ik dat een R erin het geheel wel afmaakt.. Wel fake, maar toch wel erg gaaf!

bassie81

Citaat van: Rogers XC 70 2000 op 18-02-2009 11:30:46
mmm... optie 3 is een beetje Jeep-achtig... persoonlijk niet mijn voorkeur.
wel een origineel idee!

ZOnder eerst de reactie gelezen te hebben dacht ik ook gelijk aan Jeep of Hummer (way to go Jeep! goed herkenbaar aan de grille dus).

Beide roepen bij mij geen positieve associaties op indien geplaatst op een volvo. Mijn voorkeur gaat dan toch uit naar zwart, of antraciet icm met een chromen randje

Kali-Integrali

Optie 2 gaat het hardst, had mijn meisjes nog even de ruiloptie met die XC grille voorgelegd.... :(
Laat ik haar gisteren nu net verboden hebben een paar dure leren laarzen te kopen... Hahaha...

Maar heb al even R logo's ge-ebayed.. twee opties:

hathü

Ik heb optie 2 in de mijne. Met zwart logo.

bassie81

optie 1 is een "wannabe but never gonna be R-logo"

zou voor optie 2 gaan

Eugene

Gewoon de Grill zoals )()()st, 2x optie 2 dus :P

If it's not blown, it sucks...