adres dieselpomp afstellen omg Zutphen A'doorn of Arnhem.

Gestart door pcdaaf, 20-02-2009 17:27:59

Vorige topic - Volgende topic

pcdaaf

Hallo,
Wie heeft een goed adres van een diesel centrum om mijn brandstof pomp van een 850 TDI '96 af te stellen in de omgeving van Zutphen, A'doorn of Arnhem.
Ik hoor graag van jullie.
Groeten,
Ewald.

FelixB

Ik zou toch eens bij Harrie Arendsen Volvo-dealer in Zevenaar informeren; goede monteurs en goede service.
Beter iets meer betalen dat het goed is dan wat minder en er gaan dingen kapot...
855R & C70 T5 cabrio automaat

rené97v70

Citaat van: FelixB op 20-02-2009 20:31:48
Ik zou toch eens bij Harrie Arendsen Volvo-dealer in Zevenaar informeren; goede monteurs en goede service.
Beter iets meer betalen dat het goed is dan wat minder en er gaan dingen kapot...

Zou ik ook doen. Zit zelf niet bij de dealer maar als ik eens iets moet weten ga ik er altijd heen (in plaats van Henk Scholten die dichterbij zit voor mij) omdat ze zeer behulpzaam zijn, meedenken en ook kwaliteit leveren.

pwassink

Citaat van: FelixB op 20-02-2009 20:31:48

Denk dat Ruurlo dan dichterbij is voor hem, zelfde dealer, no nonsense en kundig ..
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

pcdaaf

Kunnen jullie me vertellen wat er zoal kapot kan gaan en hoe snel moet ik aktie ondernemen.
Ik hoor graag van jullie.
Gr Ewald

pcdaaf

Auto is inmiddels afgesteld in Zutphen.
Auto reed al redelijk goed, maar hij lijkt nu nog beter te rijden en een stuk minder roken als ik hem de "sporen"geef.
En m'n motormanagment lampje nu ook  :D :D :Deindelijk uit.
Gr Ewald