T5 uit '96 stelt zich voor

Gestart door wimvandermeer, 22-02-2009 00:19:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

wimvandermeer

Hallo allemaal,

Eindelijk is het dan zover. Een 850 T-5 sedan uit '96 staat voor de deur. Het is een donker blauwe met half leder en verder geen bijzonderheden. Het was het eerste type auto waar ik in reed toen ik mijn rijbewijs haalde (mijn vader rijdt al heeeeeel lang volvo) en nu heb ik er zelf een. Nog wel wat kleine zaken te regelen, geluid en een aanlopende achterrem maar ik ben zeer tevreden. Foto's komen als hij weer schoon is (wat nieuwbouw niet met je auto doet). Groeten Wim.

V70geRwin

Gefeliciteerd, geniet er maar lekker van.
Succes met schoonmaken en foto's maken  ;)

rifwachter

Hallo Wim,


Welkom op het forum.

We zijn benieuwd naar je foto's.

Rene
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

Ronbroek


854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

rifwachter

Dat ziet er goed uit !


Rene
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

rovelra

Hallo Wim

Welkom op het forum.

Strakke auto , veel plezier ermee

MvG Rogé

--BUMP--

Gefeliciteerd ermee! Ik heb deze ook nog voorbij zien komen op internet, maar ik wilde graag eentje met achterspoiler. Gelukkig is hij bij iemand met Volvo-bloed terechtgekomen!  :eusa_clap:

Vulk

Citaat van: --BUMP-- op 22-02-2009 16:27:23
Gefeliciteerd ermee! Ik heb deze ook nog voorbij zien komen op internet, maar ik wilde graag eentje met achterspoiler. Gelukkig is hij bij iemand met Volvo-bloed terechtgekomen!  :eusa_clap:

Een spoiler is vlug geplaatst hoor.

--BUMP--

Citaat van: Vulk op 22-02-2009 16:34:03
Een spoiler is vlug geplaatst hoor.

Ja, maar waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan?  ;)


Citaat van: wimvandermeer op 22-02-2009 17:19:20
Ik kon hem niet laten staan. Zelfs niet zonder spoiler ;).


Het is ook een prachtige wagen in een prachtige kleur!  :eusa_drool:

Chris

Welkom op het forum Wim!

Veel plezier met je T-5, maar dat zal wel lukken :).

Groeten,
Chris

V70 classic

Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.