Jeugdroom blijkt lastiger te realiseren dan verwacht....

Gestart door s089917, 22-02-2009 21:32:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

FGG

Citaat van: Sbv op 23-02-2009 20:45:36
Al een poging gedaan wat in een spreadsheet te zetten dan ??? Met wat creatief doen moet je er toch wel kunnen komen lijkt me. Gelijk weer verkopen kost tenslotte ook meestal wel redelijk geld

Zo moeilijk is 't niet. Rijd wat zakelijke km's met je prive-auto en op zakelijk boeken en je hebt 't zo rond. De zakelijke km's zijn simpel te herleiden. Klaar!

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Sbv

Mijn idee. Ik heb een aantal jaren het netjes bijgehouden ook wel met terugwerkende kracht(agenda was zoek)

s089917

Zal eens kijken hoever ik kom. Heb net bij de administratie mijn tankgegevens opgevraagd. Denk dat ik deze ook moet kunnen overleggen. Misschien dat ik aan de hand van deze gegevens iets op kan zetten... Ga het zo eens proberen..

Sbv

Agenda erbij en denken. Het is wel te hopen dat je je km stand altijd netjes op je bonnen invult, scheelt weer rekenen met verbruik etc.
Je weet waar en wanneer je getankt hebt, dat is alvast de basis. Verder op basis van agenda en afspraken kijken wat en hoe en dan afstanden bepalen. Ik gebruikte zelf altijd anwb routeplanner op internet. van postcode naar postcode via snelste route
Soms als er wat gebeurt was op de weg( zou zomaar kunnen  ;D) dan moet je wel eens wat omrijden

thuur

Citaat van: s089917 op 23-02-2009 21:27:26
Denken jullie dat ik dit voor de handel doe.

Het is geen beschuldiging hoor. Maar wel heel typisch dat je je aanmeldt en dan in oude topics gaat posten (teller naar 10) en dan je auto te koop aanbieden. We zien het zo vaak gebeuren... Je mag hem gewoon aabieden, technisch doe je niets tegen de regels.


Mijn idee: katten afspuiten en gewoon zakelijke km's schrijven. Dat moet echt wel lukken hoor ;)


Gr 8)

Laserblue

*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

s089917


Misha

Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Laserblue

*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

M a r c

Citaat van: s089917 op 23-02-2009 22:27:32
Klopt helemaal maar er is ook nog een vrouw die iets te zeggen heeft... We hebben de andere 2de auto (honda) ook nog te koop staan, omdat we dus in de volvo wilden rijden. Als deze verkocht wordt kan ik mijn dame iets sneller overtuigen om de T5 te houden maar tot die tijd....

tja Sander.... JIJ moest zo nodig met een Duitse trouwen  ;D

Gewoon vrouw op marktplaats en die 850 houden! idioot, je vind nooit meer zo'n net exemplaar voor dat geld (en dan bedoel ik de 850)....  ;)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl