forum transport dag

Gestart door LPGLE, 23-02-2009 18:53:27

Vorige topic - Volgende topic

LPGLE

Ik zie steeds vaker een transportje voorbij komen hier.

Is het niet makkelijker dat er een bepaalde dag "iedereen" gaat rijden.

Maar soms snap ik het ook niet dat mensen ( zo blij met hun Volvo 850 ) niét willen rijden .... :eusa_doh:
Dat is toch juist de bedoeling van zo'n apparaat ?

Desnoods bij veel animo ben ik best bereid tegen geringe vergoeding voor dit forum rond te toeren  :eusa_whistle:
Als de tijd ervoor is natuurlijk.

Maar lijkt mij handig dat er bijv. ééns per maand een verzameltopic komt over marktplaats,speurders ebay goederen ...of vanuit hier de onderdelen worden gedistribueert.

Ben onlangs nog bij die duitse volvo dealer geweest in Duren  , waar nu iemand remschijven via ebay wil bestellen ...had mooi mee gekund.

iemand ideeen  , suggesties  ?

Sbv

Ik ben er ook geweest en op de weg terug de auto maar even volgestopt met forum transportje

Black Magic

Citaat van: LPGLE op 23-02-2009 18:53:27
Ik zie steeds vaker een transportje voorbij komen hier.

Is het niet makkelijker dat er een bepaalde dag "iedereen" gaat rijden.

Maar soms snap ik het ook niet dat mensen ( zo blij met hun Volvo 850 ) niét willen rijden .... :eusa_doh:
Dat is toch juist de bedoeling van zo'n apparaat ?

Desnoods bij veel animo ben ik best bereid tegen geringe vergoeding voor dit forum rond te toeren  :eusa_whistle:
Als de tijd ervoor is natuurlijk.

Maar lijkt mij handig dat er bijv. ééns per maand een verzameltopic komt over marktplaats,speurders ebay goederen ...of vanuit hier de onderdelen worden gedistribueert.

Ben onlangs nog bij die duitse volvo dealer geweest in Duren  , waar nu iemand remschijven via ebay wil bestellen ...had mooi mee gekund.

iemand ideeen  , suggesties  ?

Opzich zijn die transporten handig als iemand toch die kant op gaat om het mee te nemen als de tijd ontbreekt of zoals in mijn geval je iets verkoopt ter waarde van (ik noem maar wat)  80 euro en je bent vervolgens 60 euro kwijt aan benzine is het niet echt zinvol meer 8)