Modderkuip 850 vervangen

Gestart door GT, 24-02-2009 17:47:01

Vorige topic - Volgende topic

GT

Beste lezers,
Kan iemand mij vertellen hoe de modderkuipen van mijn volvo 850 estate 1996 zijn bevestigd? De kuip rechtsvoor moet vervangen worden. Er zitten dopjes o.i.d. Ze lijken niet op schroeven. Hoe kan ik deze klus aanpakken?

Met vr. groet

mehn

Zit met popnagels vast aan het spatbord. Uitboren dus.

Verder 2 kunststof schroeven (of waren het nu moeren) bij de veerpoot.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

GT

Thanks mehn.
hoe kom ik aan nieuwe zwarte popnagels?

GT

Hoi,
Bedankt voor je reactie.
Hoe kom ik aan zulke nieuwe zwarte popnagels?

Grtz

mehn

Ik denk dat de dealer die wel heeft. Ik heb er alu popnagels in ;)

XC60 D4 AWD:

GT

De reguliere popnagels van alu zijn toch veel kleiner dan die grote doppen die er nu in zitten?

mehn

XC60 D4 AWD:

GT

O.k
Ik zal eens bij de bouwmarkt kijken

Bedankt

rogerV701998

Ik heb vorige week mijn modderscherm RA laten vervangen (in combinatie met andere werkzaamheden). Bevestigingsmateriaal: plastic moer 0,15 euro excl. BTW nummer 980367 6 stuks. Klinknagel :eusa_eh: 0,40 euro excl. BTW nummer 979878 6 stuks. Dit was voor een V70 uit 1998.

Gr. roger

V70 classic

orginelen popnagels kosten 40 cent.
Die hebben dan het voordeel dat ze aan de achterzijde verder gaan openstaan.
Met allu nagels zul je misschien een corroserie ring moeten plaatsen.
Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.

elianmars

Ik ben wel nieuwsgierig naar de prijzen van die schermen. Ik heb er namelijk pas 4 bij het grof vuil gegooid.

Nooit hoor ik er over op het forum, dus denk: weg met die dingen.....  :eusa_doh:

rogerV701998

Scherm RA 26 euro excl. BTW bij de Volvo dealer. Had ik het geweten :eusa_doh: In mijn scherm zat een flink gat.

--BUMP--

Had ik dat geweten! Ik heb nog een kuip RA liggen voor een 850 sedan, zal vast hetzelfde zijn? Had je voor een kratje pils mogen hebben!  :)

rogerV701998

Tja,

Wellicht kunnen we een forum webwinkel maken waar we alles kunnen aanbieden wat we nog hebben liggen. Je ziet, de een gooit het weg en de ander heeft het nodig.

Is dit een repost, is die webwinkel er al of volstaan we met: onderdelen te koop aangeboden?

Gr. Roger

elianmars

Zulke dingen blijven gewoon moeilijk.

Je kan niet alles bewaren van een wagen. Daar heb je giga veel ruimte voor nodig.

Zet je de boel te koop, krijg je weinig tot geen reactie. Gooi je het weg, hoor je achteraf dat iemand het wel had kunnen gebruiken  :eusa_doh: