Bastiaan heeft een Zweedsje jongen opgekocht

Gestart door bas_t5, 26-02-2009 15:47:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

razorx

Welkom op het forum Bastiaan.

Leuke complet introductie.

Wat het verbruik betreft turbo of niet. 1 op 12 is met opa stijl op de snelweg bij 120 km/h goed haalbaar.
Wees sowieso niet bang om de essentiele punten na te (laten) lopen.
Ophanging, remmerij, ontsteking, sensors, luchtfilter e.t.c.
Is even een traject en kost wat maar als je echt van die wagen wilt genieten is ie het waard.

Veel plezier met je roffel!
Y.

Wibren

Welkom Bastiaan, veel plezier van je roffel  :eusa_dance: En zie ik daar nu echte "pegs"........ :eusa_whistle:
1997 V70R ex-AWD: Trackday driver

nardgilsing

Hey Bastiaan,

Super mooie wagen!

Wel ff vlug je linker (bestuurderszijde) knipperlicht aan de voorzijde recht hangen, zie op  de laatste foto een gapend gat  :eusa_whistle:

llinssen

Leuk verhaal, mooie auto. Ik hoop dat hij blijft bevallen, want het moet een hele stap zijn na al die Alfa's.
Peugeot 104 > 245 Van > 745 > 245 > 745 > 855 2.5 > 855 2.0 > C70conv 2.5LPT > 854 2.5 > 744 > V70 > C70 > XJ8> S500.

bastiaan arissen

Mooie auto. veel plezier er mee.
Groeten Bastiaan

Rogers XC 70 2000

Welkom, mooie auto en een leuke intro.

Wel grappig dat er alweer een Italian-car-minded iemand hier de gelederen is komen versterken.

(Fiat panda, Lancia Delta, Fiat Punto 1.9 jtd en Alfa 156 1.9 jtd SW)

grtz Roger


walter leever

#21
Citaat van: Rogers XC 70 2000 op 27-02-2009 10:46:41
Welkom, mooie auto en een leuke intro.

Wel grappig dat er alweer een Italian-car-minded iemand hier de gelederen is komen versterken.

(Fiat panda, Lancia Delta, Fiat Punto 1.9 jtd en Alfa 156 1.9 jtd SW)


grtz Roger




Ach ja verstand komt met de jaren,heb zelf ook de italiaanse periode gehad(Alfa giulia 2.0,giullietta 2.0,75 V6 America)

Welkom op 't forum Bastiaan,lekkere kar daar ga je nog veel van genieten. :eusa_clap:

choqie1

idd. verstand komt met de jaren, al denk ik met weemoed terug aan mijn 75 V6.... :'(
Qua bezine-verbruik: een 2.0 loopt 1:11, dus eigenlijk mag je niet klagen  ;D

reMARKable

Top wagen en Velgen vooral 8) De  bumpers kunnen wel een lijnzaadolie beurtje gebruiken!

Much pleasure! :eusa_dance:

D-J

V70 T-5D

francois