Weer een Rrrrtje erbij in Nederland

Gestart door eau rouge, 26-02-2009 16:36:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Ludo

De mijne kost onderhand véél meer hoor.  ;D


Maar dan heb je ook wat...  :eusa_whistle:

eau rouge

2500 = standaardprijs. maar ze doen vaak nog wat kleine onderhoudsdingetjes als ze de boel toch uit elkaar hebben. Vragen ze altijd netjes en heb ik ook gewoon laten doen.

eau rouge

en Michiel, dank voor het compliment. ik ben er nog steeds erg mee in mijn schik, met lpi is ie ook wat betaalbaarder geworden. Heb de voortrein en de schokbrekers laten meten, die bleken nog okay, maar de draagarmpjes waren op. Nieuwe erop en wat een verschil! Auto rijdt nu zo strak als wat. Nog een paar vraagjes voor jullie;

Wie heeft er nog een mooi setje Comets voor de winterbandjes?

en

De auto staat 's morgens achter volgens mij wat aan de lage kant, is dat normaal? De niveauregelende schokbrekers corrigeren dat zodra je gaat rijden, maar 's avonds gaat ie door z'n enkels (een beetje)

en

Ik zou graag een usb stick op mijn big front Volvo radio aansluiten of eventueel een Ipod. Nou heb ik wel gezien op de daarvoor beschikbare topics hoe dat allemaal moet, maar dat is mij veel te ingewikkeld. Zijn er ook bedrijven die dat doen in het zuidwesten van het land, of is er een forumlid die dat voor me kan fixen?

innocenti

Mijn auto zakte ook met de nivomats. Heb nu bijna nieuwe gemonteerd en zakt niet meer. Auto werd bij mij ook dijnerig met de versleten nivomats. Vervangen bij 260.000km.

michielluik

Citaat van: eau rouge op 21-09-2009 19:20:30
2500 = standaardprijs. maar ze doen vaak nog wat kleine onderhoudsdingetjes als ze de boel toch uit elkaar hebben. Vragen ze altijd netjes en heb ik ook gewoon laten doen.

Dat is nog best een hoop doekoe! Uiteraard betaald het zich terug, als je de auto maar lang genoeg rijdt :) Wat betreft je schokdempers, lijkt mij niet normaal. Maar heb je er veel last van? Zal ook vast geen goedkoop klusje zijn.

De usb en ipod aansluiting: je kan een kant en klaar kastje kopen van bijv. dension (gateway nogwat). Verkrijgbaar bij een audiospeciaalzaak bij je in de buurt. Die sluit je direct aan je cd wisselaar ingang aan. Leek mij eerst ook wel een aardig oplossing (wel duur 180 euro). Voordeel: geluid op je bestaande radio + bediening. Nadeel: geen cd-text! Dus als je veel mp3tjes hebt ben je meer aan het zoeken dan aan het luisteren.

thuur

Citaat van: eau rouge op 21-09-2009 19:30:12
Ik zou graag een usb stick op mijn big front Volvo radio aansluiten of eventueel een Ipod. Nou heb ik wel gezien op de daarvoor beschikbare topics hoe dat allemaal moet, maar dat is mij veel te ingewikkeld. Zijn er ook bedrijven die dat doen in het zuidwesten van het land, of is er een forumlid die dat voor me kan fixen?

Thuurlijk.


Gr ;D