Weer een Rrrrtje erbij in Nederland

Gestart door eau rouge, 26-02-2009 16:36:04

Vorige topic - Volgende topic

eau rouge

nou hier komen dan de echte foto's, vanmiddag was het nog even droog, dus vooruit maar...

Tja, is er nog iemand die volans mooier vindt......?   :eusa_whistle: :eusa_whistle:

het project R begint al iets te worden. Pirelli P's erop en hij rijdt als een zonnetje. rubberen mattenset om mijn als nieuwe R mattenset te beschermen en de kofferbekleding, het is allemaal zo mooi dat je het bijna niet gelooft. Net 170K aangetikt, hier gaan we nog een poosje plezier aan beleven.....  ::)

elianmars

eau rouge

dat vond ik nou ook, hadden ze wel met plakkertjes aan de binnenkant mogen doen, maar niet iedereen heeft gevoel voor detail hè...... :'(

Sven850

XC40 T4 Recharge

rogerV701998

knoopie

buutegewoon ehje.....
ene...zekers de omgeving hé, bluuft een mooie waege!!

maere wear hé jie die foto's gémaekt????
veeeee plezier er mee....

vanuut gouda de groente ehé!!
richard  ;)

Wout309t

Verbaast me eigenlijk dat de Volans over je remmen passen! ZItten toch 302mm remmen onder een R?
2011 V70 2.0T R-Design MT

Turbobiker

Citaat van: Wout309t op 27-04-2009 14:21:44
Verbaast me eigenlijk dat de Volans over je remmen passen! ZItten toch 302mm remmen onder een R?

Over 302 past gewoon iedere 17"
De Tussenpaus

)()()sT

Mooie kar man....
Ik ben jaloers op:
- je schuifdak;
- je grille.  ;D

Verder zijn het broertjes!

Wout309t

Dat was dus ff een black-outje.. Was in de war met Columba.. En ja, dat is een heel andere velg.:D
2011 V70 2.0T R-Design MT

thijsj

eau rouge

Citeermaere wear hé jie die foto's gémaekt?
veeeee plezier er mee....

in zuud beeveland éé, da ka je noe toch wè zie...? Wè plezant, dien oare joengers van 't forum kenne da nie leze éé, die Zeeuwse taele.....  ;D

eau rouge

CiteerMooie kar man....
Ik ben jaloers op:
- je schuifdak;
- je grille. 

Verder zijn het broertjes!

dank je, ben er ook behoorlijk tevreden mee, schuifdakje is idd errug plezierig, een C70 grilletje is natuurlijk wel te regelen links of rechts, ik schroef er vandaag of morgen nog een Rrretje in (van chroom).  En dan ben ik een heel eind klaar. Nu nog de beslissing, wel of niet op gas? Zal wel gas worden, ben nogal vrekkig.

knoopie

CiteerNet 170K aangetikt, hier gaan we nog een poosje plezier aan beleven..... 

toevallig de weg naar vlissingen-oost vanuit middelburg gezien richting borssele??

groeten van die andere zeeuw uit gouda  ;)

eau rouge