Riemer moet zich twee keer voorstellen!!!

Gestart door riemer, 18-01-2009 14:09:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

riemer

Vette racebak hoor, ga je aankomende zaterdag ook naar zandvoort? Hoeveel weegt die GTV?

Die grijze gaat waarschijnlijk in de verkoop.

Nee ik kom niet zo heel vaak in de omgeving van Gouda.

Walter

dan was het een andere groene estate met 1 verzilverde daklijst en doppen hahaha

Veel plezier met de auto's Wat zijn de km standen ongeveer?

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

riemer

de groene 510.000km en de grijze 460.000km, dus nog even en ze zitten tesamen op een miljoen ;D

eau rouge

CiteerVette racebak hoor, ga je aankomende zaterdag ook naar zandvoort? Hoeveel weegt die GTV?
. Sp

nee, mijn racepraktijken zijn sinds 2000 en 10 jaar internationaal racen gestopt. Ik heb nog een paar jaar met mijn licentie incentives gereden op Spa, maar in 2003 heb ik mijn licentie laten verlopen. Tijd voor andere dingen, maar ik heb wel al mijn spullen nog inclusief de auto. Veel plezier gehad met racen, Zandvoort, Spa, Zolder, Nurburgring nieuw en oud, Hockenheim, Snetterton, Brands Hatch, Assen.

Hij weegt 970 kg. met 190 pk Giftig bakje met 80% sper, verstelbare torsieveren, veranderde ophanging en schijven (GTV6 geventileerd), overal plastic, Mahler zuigers, 45 DCOE carburateurs, kop gehoond, gemodificeerd uitlaatsysteem, verwisselbare veren en schokbrekers achter, Intrax systeem rondom enz. enz. Hij gaat hard, Spa deed ik een seconde of 6 sneller dan een 250 SWB, maar ik reed natuurlijk wel op slicks en de Ferry op klassieke profielbanden.  ;D

riemer

Zaterdag kun je gewoon lekker vrijrijden zonder licentie. Ik wilde de vorige keer met slicks rijden, maar bleek er één lek te zijn :'( Nu ga ik met 2 slicks rijden en 2 straatbanden.

Ik wil eigenlijk ook wel eens met een 850 het circuit op, maar niet met één van deze twee natuurlijk, veel te log.

eau rouge

tja, als ik nog eens wat meer tijd heb zet ik mijn wagentje misschien nog wel eens op om weer een rondje te doen, maar dan moet ik er tijd voor hebben want hij is indertijd "met werk" in de schuur gezet.