Rauwkost stelt zich voor

Gestart door Rauwkost, 02-03-2009 22:10:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

francois

welkom op het forum
moooooooie roffel :eusa_clap:

mehn

Citaat van: t5karel op 03-03-2009 20:00:55
Phffff,wat een naam zeg :eusa_snooty: ;D

Kijk maar eens naar zijn emailadres, dat verklaart een hoop ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

t5karel

Citaat van: mehn op 03-03-2009 20:44:16
Citaat van: t5karel op 03-03-2009 20:00:55
Phffff,wat een naam zeg :eusa_snooty: ;D

Kijk maar eens naar zijn emailadres, dat verklaart een hoop ;)
Och ja ;D.Heeft nog een broer die La heet zeker ;D.
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

Rauwkost

Dank voor het welkom.  Mijn R heeft 284498 gelopen en wat er precies aan mankeert is nog niet duidelijk. Ik heb recent de carterventilatie laten vernieuwen en daarna een brandstoflek (boven op de tank). Daarbij is ook olie bijgevuld 1,8 liter(klepstoters waren hoorbaar) enlaag peil/sludge aan stok. en Toen een afspraak gemaakt voor beurt 2 weken later. Dealer belde met mededeling dat er alweer bijna geen olie in zat ?! en dacht dat wellicht turbo stuk was. Beurt niet uit laten voeren, olie bijgevuld en ben nu aan het bijhouden. Blijf af en toe olie ruiken en dan blijkt er olie langs de vuldop te lekken. Pakking vervangen maar lijkt niet te helpen. Nu zo'n 1000km weer gereden en lijk geen olie te verliezen. Dus?????

Rauwkost

Citaat van: t5karel op 03-03-2009 20:00:55
Phffff,wat een naam zeg :eusa_snooty: ;D
Leuke wagen iig :D.

Tja, die naam. Die heb ik al als bijnaam sinds de middelbare school (toen Royco soep ophield te bestaan) en er is inderdaad een link naar mijn echte naam. Overigens mist mijn broer de e achter zijn naam ook (La Coste....) ;-)

elianmars

Citaat van: Rauwkost op 02-03-2009 22:58:14
http://i40.tinypic.com/20pvcer.jpg
http://i39.tinypic.com/1534j1t.jpg


Sinds ik zo'n R heb gesloopt, komen er steeds meer van deze op het forum terecht.

Had ik 'm dan toch (heel) moeten houden? :eusa_think:

eau rouge

mooie R hoor, ik heb exact dezelfde met dezelfde velgen, maar met 169K