Trapper stelt zich voor

Gestart door Trapper, 21-03-2009 17:30:17

Vorige topic - Volgende topic

Trapper

Even voorstellen:

Mijn naam is Wouter, woonachtig in Groningen en sinds een maandje rijd ik samen met mijn vriendin een V70 TDI uit 1998 met 360.000 km op de teller. We hebben hem Trapper genoemd (gezien het kenteken dat begint met TR-PP)

Hij is nog redelijk standaard op de heldere koplampen na. Inmiddels is de radio vervangen door een 2-din touchscreen met navigatie :eusa_dance:

We hebben een v70 gekozen omdat we het een tijdloos model vinden. Tevens waren we op zoek naar een degelijke diesel en daar voldoet deze volvo ruimschoots aan. Nog wel even tegen de kilometerstand aangehikt maar na het lezen van berichten op dit forum en een testrit toch maar de gok genomen.

Vorige week heeft hij een kleine beurt gehad omdat hij een half jaar had stil gestaan en het volgens de laatste documentatie nodig was. Deze week moet ik nog even terug voor de uitlaat (zit los) en er moeten achter nieuwe schijven op. Geen bijzondere dingen dus!

Toekomstplannen

• andere velgen 2 a 3 maatjes groter
  • wat nieuwe interieur panelen ivm beschadigingen
  • motorkap laten spuiten
  • nieuwe veer kofferdeksel
  • achterplaat kofferdeksel vastzitten
  • alle 300 kraakjes terugbrengen tot acceptabel aantal  ;D
  • mistlampen
  • achterspoiler

Reeds gedaan:

• plastig delen oppoetsen
  • rooklucht verwijderd
  • poetsen, maar mag al weer
  • kleine beurt
  • multimedia

Nog wat vergeten.....oh ja, foto's  ;)

Voor:

Achter:

2-din radio:

mevita

Welkom Trapper,

Hele mooie wagen en vele veilige km,s gewenst,
je radio vind ik ook super en zeker voor de prijs wat jij ervoor betaald hebt,

gr mevita

rogerV701998

Mooie auto :eusa_clap: Veel veilige km gewenst.

Jullie hebben dezelfde afwegingen gemaakt als wij toen wij onze roffel kochten. Een tijdloos model met uitstraling. Daarnaast ook nog een fantastische auto om mee te rijden.

Gr. Roger

hathü

Welkom Wouter. Ziet er goed uit, ik heb ook een TDI bj.1998 rij er al ruim 2,5 jaar met grote tevredenheid in.

Groeten Harry

eau rouge

mooie auto in de mooiste kleur, welkom! We zullen elkaar wel niet zoveel tegenkomen, want ik woon in Zeeland, maar het forum maakt de wereld klein. Suggestie: als je er grotere velgen op doet, zet er dan ook zo'n achterspoilertje op, kikkert ie van op.

Trapper

Citaat van: eau rouge op 21-03-2009 20:16:25
mooie auto in de mooiste kleur, welkom! We zullen elkaar wel niet zoveel tegenkomen, want ik woon in Zeeland, maar het forum maakt de wereld klein. Suggestie: als je er grotere velgen op doet, zet er dan ook zo'n achterspoilertje op, kikkert ie van op.

Check, toegevoegd aan de wishlist!

Trapper

Thnx voor de complimenten!

Eerste upgrade is al een feit. Van 15" naar 16" (met dank aan Misha)

De Perfo's

Daarnaast is de TDI even goed nagekeken. De achterremmen waren af en voor de rest nog wat kleine reparaties. De eerste 500E heeft ie dus al op de kop gehad. Nu eerst maar even genieten van het cruisen... 8)

Misha

Citaat van: Trapper op 29-03-2009 21:26:00
He Misha,

Ik zie dat mijn euro's goed zijn besteed ;) Ziet er goed uit! :eusa_clap:

Dan zijn ze twee keer goed besteed, want ook dit ziet er puik uit !
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Trapper

Citaat van: Misha op 29-03-2009 22:15:32
Dan zijn ze twee keer goed besteed, want ook dit ziet er puik uit !

En het rijdt ook 10x beter. Ik had nog wel wat trillingen in het stuur boven de 120 km/h. Deze zijn nu helemaal verdwenen! :eusa_dance:

sean850

he trapper mooie auto en radio :P veel plezier ermee en geniet ervan