Weer een T-5 erbij

Gestart door misterX, 22-03-2009 12:12:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

eau rouge

Welkom op het forum en ik ben een ouwe lul, maar rijd al meer dan vijftien jaar in van die vierkante Volvo's. Wel voor het eerst in een automaat sinds een maand. Mwwwaaahh..... lekker relaxed, maar ik mis 'm wel, die schakelpook....

misterX

Nou ik heb twee wagens gehad die gewoon een handbak hadden (geen volvo) maar mis nix geen pookie hoor. Ik hoefde er eigenlijk ook helemaal niet aan te wennen, moet wel zeggen dat ik wel vaak in wagens reed ( zaak, schoonvader enz.) die automaat waren. Me vriendin moest er wel aan wennen trouwens....

misterX

Citaat van: Volvo Felipe op 22-03-2009 12:27:36
Hey welkom op het forum,

En veel plezier met je roffel.

En wat zijn de volgende werkzaamheden dat je ga doen aan de auto?

Volvo groeten

Ga volgende week eerst cc opbouwen. dat lijkt me wel helemaal relaxt.......automaat & cc hahah. daarna betere schijnwerpers....( vind om heel eerlijk te zijn dat er geen super licht /zicht van de koplampen afkomt). Dus wilde een setje xenon met heldere lampen eens gaan proberen. uit eindelijk volgen er nog wel meer klusjes.
- electrische hoogte verstelling koplampen
- stoelverwarming
- electrische ramen achter ( nu alleen voor) en auto up/down maken
- speakers aanpakken

zon beetje in deze volgorde laatste twee vind ik nog niet heel belangrijk.....maar je moet wat te wensen  en te doen houden hahah

misterX

Citaat van: Lampje op 22-03-2009 19:31:44
Hoi Luke,

Welkom hier!

De beginletter van je kenteken is dezelfde als die van mij, de kleur is het zelfde, de motor én de bak.

Alleen mijn achterbak is anders ;D

En het rijdt als een zonnetje niet?

Als je ooit in de buurt bent (Nieuwegein) en je voelt de behoefte om je automaatolie te wisselen dan ben je van harte welkom.

Veel plezier en vele km's!
hmm....moet eens kijken wanneer dat dat weer nodig is....lijkt me gezellig. maarre....motor olie anders ook goed ;)