Pino143 stelt zich ff voor.

Gestart door Pino143, 07-03-2009 16:27:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Pino143

Hallo 850-forum,

Ik ben sinds afgelopen week officieel de eigenaar van een schitterende '95er Volvo 850 GLT 2.5-20V Estate (US Specs). De auto is tot afgelopen week eigendom geweest van mijn vader maar die besloot em weg te doen. Aangezien het een schitterende auto is met alles erop en eraan (Volleder interieur, automaat, electrisch schuifkanteldak, electrisch verstelbare bestuurdersstoel, LMV, electr ramen voor en achter, CV met AB) heb ik besloten de auto zelf te kopen.
Ik moet namelijk dagelijks van Haarlem naar Heerhugowaard voor mijn werk en mijn vorige auto was een 95'er Opel Corsa waar ik met mijn 2 meter lengte niet comfortabel in zat.

Ik zie aan de reacties van andere "ik stel me voor" berichten dat jullie allemaal gek zijn op foto's. Die komen zodra ik de motorkap heb laten spuiten (heb namelijk 3 jaar geleden een klein beetje blanke lak van de kap afgepoten met een HD Reiniger op mijn werk). En zodra de motorkap is bijgewerkt laat ik em polijsten en WaxOylen bij een kennis die een poetsbedrijf heeft in Haarlem. Het resultaat zal helemaal te gek worden, want ik heb het met mn Corsa 1,5 jaar geleden ook gedaan en die zag er weer uit als nieuw. (AANRADER: Polijsten en Waxoyl).

Tot sprekens op het forum.

Gr


eau rouge

welkom op het forum, is gezellig hier. en van die foto's.... dat wist je al..

Jur

Welkom zou ik zeggen. Goed jaar, juiste motorinhoud en het aantal kleppen. En ook nog een estate. Welke kleur is ie?
We kijken trouwens wel door wat ontbrekende lak heen hoor ;-)

Maar heb je ook al vast wat voorbeelden van dat waxoylen voor en na?
Lijkt met goed alternatief voor een respray. Mijn wagen is knetter dof.

FGG

Citaat van: Pino143 op 07-03-2009 16:27:02
(AANRADER: Polijsten en Waxoyl).

Zeker nog nooit een Rayman-touched voertuig gezien...



Welkom op 't Forum.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Pino143

He Jur,
De auto is bordeaux-rood metallic. Weet iemand daar de kleurcode en juiste benaming van?
Ik heb geen voorbeelden van de before en after van een Waxoyl-behandeling.
Wat ik je er wel over kan vertellen is dat de auto weer als nieuw tevoorschijn komt, mits de poetser em eerst polijst. Dan komt namelijk de originele kleur weer naar boven.
Ik was namelijk zo verrast over het resultaat op mijn Corsa dat ik zou zweren dat het mijn auto niet was die ze kwamen brengen.
Ik zal even wat foto's maken van hoe de auto er nu uitziet en foto's maken van na de behandeling en die zal ik daarna naar je toesturen.

Gr

elianmars

Ik heb mijn vorige wagen ooit nieuw gekocht en direct een waxoil behandeling laten ondergaan. Heb er nooit iets van gemerkt. Vond het helemaal niks.

Hoe dan ook, welkom hier!

Foto's van de Volvo heb je vast wel voor ons, toch?  ;) ;D

Duvel

Welkom hier ben zelf ook pas een paar dagen in het bezit van een groene 850 sedan en het is hier eigenlijk net als in de volvo......erg goed toeven.

groet Frank