General Lee

Gestart door Duvel, 08-03-2009 21:11:41

Vorige topic - Volgende topic

Duvel

Misschien zijn er meer mensen die vanmiddag de grote beurt hebben gezien (12.00 uur sbs6), daar werd een 850 uit ik meen 93 omgetoverd tot General Lee van de Dukes of Hazard..............waarom hebben ze het bij dit programma toch altijd weer net niet....waarom altijd weer een thema en nooit een gewoon mooie auto maken.
Graag jullie mening...

groet Frank

-D©©©L-

Is een leuke forum auto. Die was ook te zien op de kerstboom meeting.

Guido S70

Ik vond die 850 toevallig ook erg leuk gelukt. Bijna net zo cool als een echte General Lee.

Duvel

Ok vond de general lee een leuke auto maar hou er meer van een auto dicht bij het origineel te laten....wat ze bijvoorbeeld bij overhaulin' doen vind ik prachtig. Alleen maar goed dat iedereen een andere kijk op dingen heeft. Ik vond het interieur daarnetegen wel zeer geslaagd.

choqie1

Ik heb het ook gezien: vakwerk denk ik wel.... jammer van de velgen!

bupozaanstad

Hij is best grappig hoor  ;D ;D

Duvel

Klopt best grappig maar die bullbar? Wel weer eens iets anders.. :police:Roscoe P Coltrane

Joris_Scholte

Al een oude aflevering (nog met Jorinde Mol?:eusa_sick:); persoonlijk vind ik m vallen in de categorie 'Jammer'. Het is het net niet, naar mijn smaak. Zoals het hele programma DGB.
Laat dan inderdaad Chip Foose maar iets bedenken. Voor een amerikaanse Vintage Muscle Car.

BOV

Citaat van: Joris_Scholte op 09-03-2009 15:55:28
Al een oude aflevering (nog met Jorinde Mol?:eusa_sick:); persoonlijk vind ik m vallen in de categorie 'Jammer'. Het is het net niet, naar mijn smaak. Zoals het hele programma DGB.
Laat dan inderdaad Chip Foose maar iets bedenken. Voor een amerikaanse Vintage Muscle Car.

Ben wel benieuwd wat er zou gebeuren als je Chip Foose een keer op een 850 laat losgaan....
I take pictures and build stuff...

Laserblue

Citaat van: BOV op 09-03-2009 16:05:18

Ben wel benieuwd wat er zou gebeuren als je Chip Foose een keer op een 850 laat losgaan....

Hij zou d'r een X70 van maken  ;D
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

V70 classic

Citaat van: Laserblue op 09-03-2009 16:06:31

We kenne het em vrage  :eusa_think:
Misschien wil hij wel naar NL komen.
wat zou hij met een roetmobiel kunnen (ik haal dat V70 er wel af)  :eusa_shifty:
Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.

GeertG

en zeker in LBP spuiten zeker ? ? ?   :eusa_think:
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

Laserblue

Citaat van: GeertG op 09-03-2009 16:11:10

en zeker in LBP spuiten zeker ? ? ?   :eusa_think:

nee, twotone grijs met zwart  :eusa_wall:
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Walter

toch vind ik dat Chip Foose bij veel auto's heel subtiel te werk gaat. Je ziet dat het een oude auto is met wat moderne details. Maar het wordt geen rijdende Tepper-catalogus, bij DGB vaak wel. En helemaal een andere auto namaken vind ik not-done. General Lee is General Lee, als je zo'n auto wilt, koop dan een Charger. Maar dat is alleen maar mijn subtiele mening :-)

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

V70 classic

Vandaag nog even gekeken naar wrecks to richies (Barry's speed shop).
Ging over die aflevering met de 2 mustangs,waarvan 1 voor de sema.
Ik moet zeggen ook dat was een mooi project.

Indeed anders als bij DGB want dat is meer een tubberware party.
Gewoon heel minimaal de lijnen veranderen dat het alleen opvalt met een orgineel ernaast.
Als je zo een auto dan bekijkt zie je er iets aan maar je weet niet wat.

En ja zo een Lee.
Ik vind eigenlijk dat je zowel de charger als een 850 tekort doet met zo een goedkope immitatie.
In het topic mooie volvo's staan maar zat auto's hoe het wel moet.
Er staan trouwens ook hele foute tussen  :evil:

Maar ja smaken verschillen (gelukkig)  ;D
Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.