C70 meeting: zondag 14 juni 2009, 13.00 uur, Utrecht

Gestart door llinssen, 09-03-2009 17:02:15

Vorige topic - Volgende topic

Barry_C70

We don't need everyone's address, just the people who live the furthest North and South.

I dunno if it gets more North than Groningen
South? Belgium?

viking_in_shorts

Citaat van: MarkoC70T5 op 17-03-2009 14:02:44
Dan begin ik maar

MarkoC70 Maassluis
PeterC70   "       "
MauriceC70    "   "
Viking In shorts Göteborg (=maar in NL waarschijnlijk Venlo)

llinssen

Citaat van: Barry_C70 op 17-03-2009 14:15:47
We don't need everyone's address, just the people who live the furthest North and South.

South? Belgium?

Als er 10 uit België komen en 1 uit groningen, dan spreek je toch niet in het midden af?
Optimaal is waneer het totaal aan gemaakte kilometers het minste is.

Peugeot 104 > 245 Van > 745 > 245 > 745 > 855 2.5 > 855 2.0 > C70conv 2.5LPT > 854 2.5 > 744 > V70 > C70 > XJ8> S500.

viking_in_shorts

Citaat van: llinssen op 17-03-2009 14:17:43

South? Belgium?

Als er 10 uit België komen en 1 uit groningen, dan spreek je toch niet in het midden af?
Optimaal is minst waneer het totaal gemaakte kilometers het minste is.

Zal ik 't nog n keer zeggen - ik kom uit Zweden. Gaan we nu de meeting in Noord-Duitsland houden?

llinssen

Peugeot 104 > 245 Van > 745 > 245 > 745 > 855 2.5 > 855 2.0 > C70conv 2.5LPT > 854 2.5 > 744 > V70 > C70 > XJ8> S500.

Barry_C70

I thought there were 4 from Groningen, now you're saying there's just one?

I could argue that driving a greater distance with a group of 10 people is more fun than me driving it on my own. In any case, I think me driving 400km is no different than 10 guys having to do the same, we all pay the same amount in gas money, but I'm not organizing, so final call is yours, this is just my pure input ;)

Barry_C70

Citaat van: viking_in_shorts op 17-03-2009 14:19:12
Citaat van: llinssen op 17-03-2009 14:17:43

South? Belgium?

Optimaal is minst waneer het totaal gemaakte kilometers het minste is.

Zal ik 't nog n keer zeggen - ik kom uit Zweden. Gaan we nu de meeting in Noord-Duitsland houden?

I thought this was going to be a C70 meeting, not a Southern C70 meeting, so the aim was to get as many cars as possible.

llinssen

Nu wordt de toon voor mij gevoel wat anders.

Het is mijn bedoeling om voor iedereen samen (Viking even daargelaten omdat hij nu eenmaal zo ver weg woont) samen zo min mogelijk kilometers te laten rijden, juist zodat de inspanning en kosten per persoon verdeeld worden en er zoveel mogelijk mensen uit alle hoeken kunnen en willen komen.

Als (hypothetisch) er meer mensen uit Maassluis komen dan uit Venlo, ligt het meeting punt dichterbij Maassluis dan bij Venlo.

Tot nu toe zijn er 2x zoveel aanmeldingen uit het zuiden dan uit het noorden. Dus dacht ik aan de zuidkant van het midden te gaan zitten, en volgens mijn berekening van 500 km  / 3 (topje groningen tot Brussel) voldoet Gorinchem, en misschien zelfs Breda daar volgens mij prima aan.

Almere ligt echt aan de noordkant en past dus niet bij de voorkeuren die zijn uitgesproken.

Barry_C70

Citaat van: llinssen op 17-03-2009 14:36:38
Nu wordt de toon voor mij gevoel wat anders.

Het is mijn bedoeling om voor iedereen samen (Viking even daargelaten omdat hij nu eenmaal zo ver weg woont) samen zo min mogelijk kilometers te laten rijden, juist zodat de inspanning en kosten per persoon verdeeld worden en er zoveel mogelijk mensen uit alle hoeken kunnen en willen komen.

Als (hypothetisch) er meer mensen uit Maassluis komen dan uit Venlo, ligt het meeting punt dichterbij Maassluis dan bij Venlo.

Tot nu toe zijn er 2x zoveel aanmeldingen uit het zuiden dan uit het noorden. Dus dacht ik aan de zuidkant van het midden te gaan zitten, en volgens mijn berekening van 500 km  / 3 (topje groningen tot Brussel) voldoet Gorinchem, en misschien zelfs Breda daar volgens mij prima aan.

Almere ligt echt aan de noordkant en past dus niet bij de voorkeuren die zijn uitgesproken.

Sorry, but what are you talking about 500km/number of people driving? This isn't about cost/person/km. This isn't a carpool :P You wanted to get as many C70's as possible, well then pick a central area irregardless of the number of cars from whatever area. All 10 of those people from Belgium are going using the same amount of gas because they're all in their own cars, likewise for people all the way from the North. The only benefit will be for those living in central NL who won't have to drive as far.

Anywho, this is my last message on this location/distance subject, so pick a location you judge to be the most ideally suited for everyone, and hope people show up.

mc70

ik kom uit hellevoetsluis

:eusa_whistle: Groningen hellevoetsluis is 277km x2 = 554 km :eusa_angel:

dus ik zeg utrecht of veenendaal bij de mac daar is ook de motorform meeting

Tom960

We zien wel waar het zal worden.

Ik wil de langste C70 stoet ooit op de autostrade zien  :eusa_drool:

willow

Twente tochtje in Limburg ook leuk. :eusa_dance:

boordertje

utrecht lijkt mij ook de beste plaats  ligt lekker centraal
maar we zien het wel, als het maar gezellig gaat worden

Campo

Zo is het, de organisatie gaat gewoon een lokatie prikken, welke voor hen reeel is.  Wie komt gezellig, wie niet kan of het te ver vindt, begrijpelijk, maar helaas dan. :'(

Het wordt natuurlijk, waar dan ook, toch wel een gezellige meeting met zoveel mensen met een goede smaak en een bescheiden berg pk's :eusa_dance: :eusa_dance:

(zonder mensen voor het hoofd te stoten.....Het is natuurlijk wel een nederlands forum, dus of we echt rekening moeten houden met mensen uit scandinavie?! Belgie natuurlijk een ander verhaal, voor veel mensen is Antwerpen dichter bij dan Maastricht.)

viking_in_shorts

Citaat van: Campo op 17-03-2009 18:47:58
Zo is het, de organisatie gaat gewoon een lokatie prikken, welke voor hen reeel is.  Wie komt gezellig, wie niet kan of het te ver vindt, begrijpelijk, maar helaas dan. :'(

Het wordt natuurlijk, waar dan ook, toch wel een gezellige meeting met zoveel mensen met een goede smaak en een bescheiden berg pk's :eusa_dance: :eusa_dance:

(zonder mensen voor het hoofd te stoten.....Het is natuurlijk wel een nederlands forum, dus of we echt rekening moeten houden met mensen uit scandinavie?! Belgie natuurlijk een ander verhaal, voor veel mensen is Antwerpen dichter bij dan Maastricht.)

Nope ! Vooral niet rekening houden met Scandinaviers! (en dat meen ik serieus)
Ben al blij dat ik met mijn x70 op een 850 forum mag spammen :eusa_shifty: