Postbank Logo

Gestart door Joris_Scholte, 10-03-2009 12:46:08

Vorige topic - Volgende topic

Joris_Scholte

Ik hou lekker mijn huidige pas nog een jaartje, daarna zien we wel.

thuur

Of overstappen naar een fatsoenlijke bank :D

De SNS doet niet zo stijf en je kunt haast alles via de telefoon regelen.

Gr ;)

Joris_Scholte

Citaat van: thuur op 21-03-2009 13:32:35
Gr ;)
Breek me de bek niet open over de SNS. Heb op het laatste moment mijn hypotheek niet naar hun over laten sluiten. Wat een achterbakse laaienlichters! >:(

thuur

Voor een hypotheek ga je naar de Rabobank ;D

Gr 8)

Domaso

Citaat van: thuur op 21-03-2009 13:32:35

Gr ;)

Behalve als je pinpas wordt gepikt en je rekening geplunderd wordt! SNS gaat ver over de grenzen van het fatsoenlijke heen om maar niet de geleden schade te hoeven betalen.
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

Joris_Scholte

SNS is echt een boevenbank. Hypotheekofferte met NHG tegen een redelijk rentetarief. Te redelijk, want SNS doet er alles aan om het oversluiten te vertragen. Nog even formuliertje x invullen en terugsturen, formuliertje y invullen en terugsturen en ineens zijn ze wat dingetjes kwijt; of die even opnieuw ingevuld en opgestuurd kunnen worden. Na eindelijk vier maanden draaikonten en treuzelen eindelijk een afspraak met de notaris kunnen maken. Blijkt een dag van tevoren echter dat SNS de hypotheekofferte heeft laten verlopen, omdat er fouten in zaten. Zegt de notaris, 'Dat de offert verlopen is geeft niet, want dat kunt u afkopen voor slechts 1600 euro. Neemt u dat morgen contant mee?' Denk het niet....

mehn

Ik heb sinds gisteren een oranje. Valt me nog mee dat de pincode niet is veranderd, wat bij de nieuwe creditcard wel het geval was.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

monster900

Kunnen jullie in NL die code niet zomaar wijzigen?

Ik heb op AL mijn bankkarten dezelfde code.

Thys

Hier ook zo'n lelijk oranje ding :( Wel fijn dat ik nu geen aparte chippas meer nodig heb, maar dat is dan ook het enige

Joris_Scholte

Chippen? Wat is dat?

Thys

Handig bij parkeerautomaten als je geen cash op zak hebt

Joris_Scholte

Citaat van: thyzerrr op 21-03-2009 18:50:30
Handig bij parkeerautomaten als je geen cash op zak hebt
Ik weet altijd precies hoeveel contant geld ik op zak heb, met een chipper weet je dat niet. Enne, ik parkeer alleen waar je niet alleen met een chipper kunt betalen. Zo'n chipper is iets wat de banken je door de strot proberen te duwen omdat ze die muntjes te duur vinden.

denkweb

Kun je die automaten ook al chippen? Langer parkeren voor minder ofzo...  :evil:

Thys

Het staat je natuurlijk vrij om een kilo muntgeld mee te zeulen :P
Maar ik vind het persoonlijk een kleine moeite om er af en toe wat geld op te zetten

mehn

Citaat van: thyzerrr op 21-03-2009 18:58:41
Het staat je natuurlijk vrij om een kilo muntgeld mee te zeulen :P
Maar ik vind het persoonlijk een kleine moeite om er af en toe wat geld op te zetten

Fantastisch systeem, helaas is "mijn" supermarkt ermee gestopt.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD: