X70 R meeting! 14 juni 2009, 13.00u, Utrecht!!

Gestart door The Saint, 11-03-2009 22:20:24

Vorige topic - Volgende topic

eau rouge

De volgende eigenaren geven zich op (als je niet kunt of wilt, svp je naam even verwijderen, geinteresseerden, je naam even toevoegen):
1. Wibren V70RAWD
2. marcelV70R
3. innocenti
4. E. Asbroek
5. Diederick
6. petrolhead
7. The Saint
8. Volvo Felipe..
9. Scooby Doo
10. Sbv
11. FrankvdAa
12. Elsje
13. Rexx
14. S. Brouwer
15. matrixxv70R
16. Frank
17. JoostG
18. 993GT2
19. eau--rouge PH-HLI
Ik kom als het weer het toelaat door de lucht, dus zonder roffel, ik denk dat ik pakweg 14.30 uur in Hilversum ben

eau rouge

helaas jongens, er zit een tikkie teveel water in de lucht hier in Zeeland, dat wordt nix vandaag om naar Hilversum te komen, veel plezier en ik zie de foto's wel verschijnen!

Herminator

De volgende eigenaren geven zich op (als je niet kunt of wilt, svp je naam even verwijderen, geinteresseerden, je naam even toevoegen):

Citeer
1. Wibren V70RAWD
2. marcelV70R
3. innocenti
4. E. Asbroek
5. Diederick
6. petrolhead
7. The Saint
8. Volvo Felipe..
9. Scooby Doo
10. Sbv
11. FrankvdAa
12. Elsje
13. Rexx
14. S. Brouwer
15. matrixxv70R
16. Frank
17. JoostG
18. 993GT2
19. eau--rouge PH-HLI
Ik kom als het weer het toelaat door de lucht, dus zonder roffel, ik denk dat ik pakweg 14.30 uur in Hilversum ben
20. Herminator Met de V70Roet

Eric

De R is flink vies maar goed. Ik probeer het te halen.

De vriendin heeft eigelijk andere plannen vandaag... Even kijken of ik haar kan overhalen.
Jammer dat er geen koopzondag is bij Utrecht. Anders was het gemakkelijk!  ;D
245GL 1980 => 850 T5 1994 => V70R 1998 => Ford Mondeo 1.6Tdci Titanium Econetic Lease

Herminator

Ik kon het niet redden wegens een ingeslagen zijruit. Inbraak dus. Gelukkig niks weggehaald.

fbm

Chris

Ik ben weer thuis.. was een gezellige meeting ;D! Een aantal bekenden en ook een heleboel nieuwe gezichten. De sfeer was goed! Leuk om in optocht met zijn allen naar het vliegveld te zijn gereden.

Topdag met uiteindelijk ook nog lekker weer! 8)

BMJW

De optocht:

Wat een RR-en! Was uiteraard leuk om mee te maken. En ik besef me dat ik eigenlijk maar een hele doodgewone simpele R heb. Maar ach, wat ben ik er blij mee!

Groeten en bedankt voor de organisatie!
Jan-Willem

Remember: in this world someone else is training when you are not. When you race him, he will win.

Sbv

Ik ben alweer even thuis. Het was erg geslaagd. Hoge opkomst en het weer is zeker in Hilversum gewoon goed geweest.

Chris

Citaat van: Sbv op 14-06-2009 18:14:50
Ik ben alweer even thuis.

Jij hebt natuurlijk weer veel te hard gereden ;)

Sbv

Citaat van: Chris op 14-06-2009 18:18:28
Ik ben alweer even thuis. Het was erg geslaagd. Hoge opkomst en het weer is zeker in Hilversum gewoon goed geweest.

Nope via Gorinchem gereden ivm aankondiging file nabij Gouda

Chris

Citaat van: Sbv op 14-06-2009 18:19:18
Citaat van: Chris op 14-06-2009 18:18:28

Nope via Gorinchem gereden ivm aankondiging file nabij Gouda

::)

Ik had hem ook gehoord ja... 1km... Viel gelukkig mee, was niet veel meer dan een kilometer en het reed gewoon door. Maaimannekes langs de weg en natuurlijk de afsluiting van de A12 richting Den Haag waren de boosdoener. Via Gorinchem is voor mij toch net ff ietje verder om ;).

Groeten

fearless

Vandmiddag ook even langs geweest, was weer gezellig.  :)  En hierbij wat foto's, heb er niet zo heel veel dit keer...

ff klikkie doen voor alle foto's.

ff klikkie doen voor alle foto's.

Emiel

FrankM

Ben vanmiddag even snel op De Meern geweest.
Was voor mij de eerste keer en wel wat kort.
Maar desalnietemin vond ik het wel even gezellig, veschillende mensen gesproken en weer een hoop mooie auto's.
Volgende keer hoop ik langer te blijven...................en de RRRRRRRRRR stofzuigen :eusa_whistle: ;D

Groeten