Doorstart: Groupbuy 6-pots 330mm BBK € 915,=

Gestart door thuur, 12-03-2009 23:40:37

Vorige topic - Volgende topic

-D©©©L-

Citaat van: M a r c op 14-05-2009 22:57:53
Citaat van: -D©©©L- op 14-05-2009 22:55:37
Citaat van: M a r c op 14-05-2009 22:53:21
Wat een onzinnige regel weer.... dus iedereen met een remmenset van vóór 1 mei moet die nu eraf halen dan?  Nee, dát is goed voor het milieu....  :eusa_wall:  Wat een kneuterig K-land worden we toch  :eusa_snooty:

Neuj, dat stond al in de toelatingseisen of permanente gebruikerseisen.  Tis niet te controleren bij apk, bij een grote verkeerscontrole of na een ongeval natuurlijk wel...

:police: "Zo meneertje, u hebt wel hele goede remmen en hebt gelukkig daarmee kunnen voorkomen dat u achterop die kettingbotsing reed. Maar ja.... géén stofhoezen dus u krijgt van mij toch een bekeuring"

"Afgelopen zaterdag zijn er 4 jonge heren overleden nadat ze van de weg waren geraakt in een paarse volvo. Dit gebeurde in de bocht A35/A1 waar ze vermoedelijk moesten uitwijken voor overstekend wild of wilden stoppen voor een hoogblonde liftster. Sporen onderzoek wees uit dat er bijzonder krachtig geremd is waarna een vijftal voertuigen (alle renault scenic)  inreden op de wagen van de slachtoffers. Een technisch defect word niet uitgesloten, de technische recherche verricht onderzoek op de restanten van het voertuig. De inzittenden van de achterop komende wagens maken het naar omstandigheden goed."   :P

pazzje

Ik heb er nu 18 inch tritons op.
Wat is de maximale diameter schijven die ik zonder spacer kan monteren?
Ik heb al wat gemeten met de mal maar kom er geen wijs uit.

V70geRwin

Citaat van: M a r c op 14-05-2009 22:57:53
Citaat van: -D©©©L- op 14-05-2009 22:55:37
Citaat van: M a r c op 14-05-2009 22:53:21
Wat een onzinnige regel weer.... dus iedereen met een remmenset van vóór 1 mei moet die nu eraf halen dan?  Nee, dát is goed voor het milieu....  :eusa_wall:  Wat een kneuterig K-land worden we toch  :eusa_snooty:

Neuj, dat stond al in de toelatingseisen of permanente gebruikerseisen.  Tis niet te controleren bij apk, bij een grote verkeerscontrole of na een ongeval natuurlijk wel...

:police: "Zo meneertje, u hebt wel hele goede remmen en hebt gelukkig daarmee kunnen voorkomen dat u achterop die kettingbotsing reed. Maar ja.... géén stofhoezen dus u krijgt van mij toch een bekeuring"

nee dat niet maar diegene die achter je reed en net niet meer genoeg kon remmen en daardoor op jouw botste stellen je wel aansprakelijk  :evil:

HaRdCoRe-WeZ

Hadden ze maar meer afstand moeten houden. Wat een strontregels weer.

850 T5 Freak

dus bijv: een Porsche remt en een Lada die achter hem zit kan hem niet bijbenen met remmen en klapt achterop, porsche is dus fout?  :P lol
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

Laserblue

Citaat van: 850 T5 Freak op 18-05-2009 23:14:13
dus bijv: een Porsche remt en een Lada die achter hem zit kan hem niet bijbenen met remmen en klapt achterop, porsche is dus fout?  :P lol

Nee, want de Porsche heeft standaard Porsche remmen  ;) ;D
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

V70 classic

Citaat van: Laserblue op 19-05-2009 08:27:23
Citaat van: 850 T5 Freak op 18-05-2009 23:14:13

Nee, want de Porsche heeft standaard Porsche remmen  ;) ;D

Maar bovenal komt de regel (en die is altijd van toepassing nog voor de 2 sec regeling).

U dient een dermate afstand te houden dat u kunt stoppen op het te overziene weggedeelte.
Dus voor en onder die porsche kun je niet kijken.
Dus moet je kunnen stoppen op het weggedeelte tussen jou en de porsche.

Dus rijdt je in een oude Lada is dat stuk weg langer dan dat als je in een Ferrari rijdt.

;)
Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.

fbm

thuur

Niet echt.. Wel nog een vraag of de remmen achter Volans passen. Zie hier uit het oude topic:

Citaat van: Wout309t op 02-03-2009 10:34:43
Achter mijn Volans heb ik trouwens een spacer van 4mm nodig. Maar volans zijn krappe velgen. Titans, Comets e.d. lijken me geen probleem.

Volvo 850 t-5 voorzijde 330mm

Zou iemand een mal van de 303 en 286mm in zijn Volan willen leggen? :eusa_pray:

Als dit een serieuze aanmelding is dan zijn er twee deelnemers!

Gr :D

Wout309t

Kan wel toevoegen dat ze ook niet achter Propus (BBS C70 17") passen zonder spacer van 5mm.
2011 V70 2.0T R-Design MT

GermanR

Heb vorige week een XYZ systeem geplaatst.
Als er vragen zijn over het passen met bepaalde velgen of foto's laat het mij weten.

Set past in ieder geval niet bij de titans, her is een spacer van +-3 mm nodig.
Met de trex geen enkel probleem, kan mijn vingers tussen de velg en klauw drukken.

nickk.

Citaat van: GermanR op 04-06-2009 13:37:52

Heb vorige week een XYZ systeem geplaatst.
Als er vragen zijn over het passen met bepaalde velgen of foto's laat het mij weten.

Set past in ieder geval niet bij de titans, her is een spacer van +-3 mm nodig.
Met de trex geen enkel probleem, kan mijn vingers tussen de velg en klauw drukken.

Heb je die set achter geplaatst? Of de voorkant erdoor vervangen?

GermanR

Voorkant.

Vanavond paar foto's

NU DUS>

GermanR

thuur

Volgers en deelnemers,

Ik heb slecht nieuws. De leverancier heeft besloten te stoppen met de levering van de XYZ productlijn. Het grootste argument hiervoor is de vernieuwde APK regelgeving. Een groot deel van het assortiment schijnt niet meer goedgekeurd te worden en de leverancier wil graag 100% achter 'zijn' producten staan. Er is overleg met XYZ over de APK waardigheid, alleen toont de fabrikant weinig interesse om dit voor een enkel land door te voeren.

Ik laat het topic nog even open voor discussies maar zal snel gesloten worden.

Excuses voor het ongemak!

Gr :-\