updaten

Gestart door MICHEL306, 14-03-2009 22:01:17

Vorige topic - Volgende topic

MICHEL306

Vandaag maar eens begonnen met wat ideeen uit te voeren, ten eerste wilde ik 2 usb aansluitingen maken waarop ik de telefoon kan opladen, eentje achter in naast de cigaren aansteker en eentje in het dashboard kastje.
ook even wezen shoppen voor wat folie  35% grijs voor de 3 achterste ramen. De Usb voedingen zijn inmiddels aanwezig en werken naar behoren, morgen maar eens rustig aan het knip snij en plakwerk.
als ik nog tijd over heb ook de plastic afdichting uit de bumpers halen en de aftermarket lampen monteren.
de gril wil ik ook aanpassen, alle spijltjes er uit slijpen en dan zwart race gaas er achter.

wat moet je anders op een zondag?    :eusa_whistle:

marc-850

Heb je je gril al aangepast en heb je daar dan fotos van?

ulkeman

ben eigenlijk ook zeer benieuwd naar de foto's van de grill

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

UserID6342

Idd, ff je camera pakken en fotootjes maken :)

cas

mag ik even een tippie geven,  als je de gril gaat slijpen, pas op. want dat chroom, is zeeeerrrr dun. en als er ruimte is voor vocht, kruipt dat er snel onder, waarna het chroom gaat bladderen... dus zorg dat je de open wonden van het chroom goed afsluit  ;) ik zeg, aldi lijmpistool. opzetten en met een fohn nablazen zodat het goed vlak vloeit.

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

MICHEL306

Gril is uiteindelijk gewoon zwart geworden zonder logo, wil daar wel weer een logo op maar dan ee grote van bijvoorbeeld bestelbus of kleine vracht auto.
Aftermarket lampen liggen al in huis, en blijven daar ook voorlopig...geen tijd gewoon....

UserID6342

Grilletje zag er in ieder geval erg netjes uit van de week zo.  Niets van te zeggen en mooi zo laten Michel.  Helemaal niets mis mee.

StefanCJ

Dat vraagt om foto`s  :D

tackle

Citaat van: MICHEL306 op 06-10-2010 09:23:13
Gril is uiteindelijk gewoon zwart geworden zonder logo, wil daar wel weer een logo op maar dan ee grote van bijvoorbeeld bestelbus of kleine vracht auto.
Aftermarket lampen liggen al in huis, en blijven daar ook voorlopig...geen tijd gewoon....

volvo bestelbus?

Eric Kubbe

Citaat van: tackle op 07-10-2010 17:11:45
Citaat van: MICHEL306 op 06-10-2010 09:23:13

Als je een groot logo wil, neem die dan van een XC60. Al vindt ik ze niet mooi, maar smaken verschillen.