Programmeren afstandsbediening

Gestart door Rai, 12-10-2003 10:23:02

Vorige topic - Volgende topic

Rai

Voor de tweede keer dit jaar is het mij overkomen dat de auto niet meer reageert op de afstandsbediening. Gelukkig nog wel op de andere afstandsbediening en met hulp van het instructieboekje zijn ze weer allebei geprogrammeerd, maar ik vraag me toch af hoe dit kan. Tot nu toe gebeurt het voor de deur, maar er komt een keer dat ik niet de beschikking heb over de tweede afstandsbediening en dat wordt dan lastig denk ik.

Heeft iemand dit al eens bij de hand gehad? Het betreft een klasse 3 volvo alarm met de led in het midden van het dashbord.

denkweb

Alleen als mn batterijtje leeg is... eigenlijk.

T5-driver

Het alarm reageerde slecht door de oude batterijtjes in mijn afstandbediening, maar nu doet hij met nieuwe dure batterijtjes (€ 3 per stuk) helemaal niks meer!

Wat was ook al weer de juiste volgorde van de 4 batterrjtjes?

Was het (2x)+ naar beneden? of juist omgedraaid? Gek word ik van al die combinanties!  ::)

CeeBee

ik heb het ook al meerdere! keren gehad.
niet met een 850 maar een '96 v40.
zal niet veel uitmaken denk ik, ook klasse 3 volvo alarm.
oorzaak bij mij : een stoorzender van een zendamateur, en de afstands bediening van de vuilnisman om de ondergrondse vuilcontainers opte tillen en te legen.
ik was dus al 2 keer met sirene en alarm lichting naar het werk gereden, met de sleutel gaat hij wel open en startíe,maar het alarm is dan niet gede-activeerd.
moet je iedereen zien kijken dan ;D
V70N 2.5T AWD