7 juni Rollenbankmeeting in het Zuiden

Gestart door koenne, 18-03-2009 22:43:54

Vorige topic - Volgende topic

koenne

Citaat van: jeremy7o2 op 08-04-2009 11:58:40
I'ld be interested in showing up.. if there are still spots open.

You're always welcome!

wepster

S60R  :eusa_think:

is toch een vierwiel aangedreven voor zover mijn kennis rijkt  :eusa_whistle:

of zit ik er nu echt naast  :eusa_wall:

)()()sT

Citaat van: wepster op 13-04-2009 19:03:57
S60R  :eusa_think:

of zit ik er nu echt naast  :eusa_wall:

Nee ;)

JCviggen

Is AWD tot je de zekering van de Haldex er uit trekt  ;D
Stage eleventy by backyard tuning

Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

wepster

Citaat van: JCviggen op 15-04-2009 18:34:21

Is AWD tot je de zekering van de Haldex er uit trekt  ;D

oke weer wat geleerd ;D

jeremy7o2

Yes, the R can be AWD, only when it wants to be.  There are lots of different trains of though about how to run the car at the rollenbank.  Last time I just disabled DTSC and it seemed ok.  This time I think I'm going to pull the Haladex fuse and force it into FWD, just to not skew the numbers to much.  Maybe that will fix some of the drive train losses I was seeing in 4th gear last time.

I also assume this place will do the pull in 4th gear?

koenne

Citaat van: jeremy7o2 op 23-04-2009 09:58:20
Yes, the R can be AWD, only when it wants to be.  There are lots of different trains of though about how to run the car at the rollenbank.  Last time I just disabled DTSC and it seemed ok.  This time I think I'm going to pull the Haladex fuse and force it into FWD, just to not skew the numbers to much.  Maybe that will fix some of the drive train losses I was seeing in 4th gear last time.

I also assume this place will do the pull in 4th gear?

I think so, just ask them what you want at the meeting, and the guys from APR wil do their best to do what you want.

Maar zijn er verder nog mensen die mee willen doen? Rollenbank in het zuiden van Nederland is toch een hele tijd geleden. Lijkt me toch dat er een aantal zijn met wat upgrades die getest kunnen worden :azn:

rogerV701998

Citaat van: rogerV701998 op 19-03-2009 13:44:15
Het is in mijn woonplaats dus ik kom in ieder geval kijken. Als de roffel tegen die tijd in orde en lekvrij is kan ze ook de bank op.

Gr. Roger

Ships, de 7e verplichtingen bij de schoonfamilie (jaardienst). Tja, dat heb je in het katholieke zuiden.

Veel plezier.

Gr. roger

koenne

Citaat van: rogerV701998 op 24-04-2009 21:14:09
Het is in mijn woonplaats dus ik kom in ieder geval kijken. Als de roffel tegen die tijd in orde en lekvrij is kan ze ook de bank op.

Gr. Roger

Ships, de 7e verplichtingen bij de schoonfamilie (jaardienst). Tja, dat heb je in het katholieke zuiden.

Veel plezier.

Gr. roger

Ah gewoon even tijd voor maken. Je kan ook als een van de eersten ofzo, of juist wat later als je dan wel kan.

rogerV701998

Citaat van: koenne op 24-04-2009 21:28:58
Citaat van: rogerV701998 op 24-04-2009 21:14:09

Gr. Roger

Veel plezier.

Gr. roger

Ah gewoon even tijd voor maken. Je kan ook als een van de eersten ofzo, of juist wat later als je dan wel kan.

Daar heb ik ook al aan zitten denken, maar helaas gaat het niet. Mijn schoonfamilie woont in Valkenburg en wij worden geacht (de jaardienst is voor mijn overleden schoonvader) hier de hele dag bij aanwezig te zijn.

Ik had mij er vooral op verheugd persoonlijk kennis te maken met de aanwezige forummers en lekker te kletsen over onze auto's. Er is vast snel een volgende gelegenheid.

Gr. roger

darius

Als de Rrrrrrr doorgaat wil ik er ook wel eens op als er nog een plaatsje is. Maandag ga ik uitsluitsel geven.
No show, only go.

koenne

Citaat van: darius op 02-05-2009 12:54:07
Als de Rrrrrrr doorgaat wil ik er ook wel eens op als er nog een plaatsje is. Maandag ga ik uitsluitsel geven.

Plaats genoeg!

BoudewijnB

mits er nog plek is en mijn roffel tegen die tijd rijp is ga ik graag mee!!
ff goed de planning bekijken, moet namelijk nog MTE+downpipe op.

jeremy7o2

Sadly, I am not going to be able to make this event.  I hope you all have a great time.

darius

Citaat van: koenne op 02-05-2009 17:16:48
Citaat van: darius op 02-05-2009 12:54:07

Plaats genoeg!

Ja ik heb de Rrrr gekocht en wil ook wel eens een run doen, Laat maar weten hoe ik verder moet gaan om te betalen etc. Ik heb er zin in.

Mvrgr Darius
No show, only go.