hey hey

Gestart door a.a., 23-03-2009 10:55:35

Vorige topic - Volgende topic

a.a.

Hallo, mijn naam is Marty en ben steeds meer geintereseerd in de 850. Dit naar aanleiding van dat ik twee weken een 850 heb mogen lenen. ;D  Zodoende neem ik ff een kijkje op dit forum, ik heb intussen ook al drie 850's gedemonteerd voor delen.

Groet AA.

hathü

Welkom. Ga je van drie gedemonteerde er 1 voor jezelf maken. ;D

-D©©©L-

Misschien wel 10 posts en dan de heilige graal; het advertentie board.  ;)

a.a.

Van deze drie is het nog moeilijk 1tje van te maken he. De heilige graal? misschien wel, maar ik mag nu al niet klagen en doe er ook niet geheimzinnig over om te zeggen dat ik hier wel wil adverteren :eusa_eh:

Groet AA.

Walter

Citaat van: a.a. op 23-03-2009 11:25:05
doe er ook niet geheimzinnig over om te zeggen dat ik hier wel wil adverteren :eusa_eh:

De forum eigenaar is altijd wel op zioek naar forumsponsors!

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

FGG

Citaat van: a.a. op 23-03-2009 11:25:05
doe er ook niet geheimzinnig over om te zeggen dat ik hier wel wil adverteren :eusa_eh:

Dat siert je.

Welkom op 't Forum, Marty.

Heb je ook foto's van de onderdelen? ;D

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

a.a.

Hallo FGG, ik heb wel foto's van delen en\of wat er gevraagd wordt, maar dat is niet voor deze kant van het forum.  :eusa_hand:Alleen als ik eventueel kan adverteren hier op het forum zal ik een advertentie maken en het een en ander aanbieden, begrip hiervoor,,..

Groet AA.

Eugene

If it's not blown, it sucks...

Domaso

FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

a.a.

En dan kan die alles nog terug vinden ook he, echt knap hoor, ik heb in de U.K. dit een keer gezien bij een fordsloop midden in een woonwijk, prachtig was dat!

Groet AA.

Chris

R o b