Welke schijf heeft de voorkeur : gegroefd of geperforeerd

Gestart door amazingbabbel, 24-03-2009 23:46:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

amazingbabbel

Mijn remschijven zijn bijna op en nu wil ik deze vervangen. Ik ga niet voor de BBK daar ik een zeer nette rijder  8) ben.

Mijn vraag is even kort als simpel welke schijven zijn "beter"gegroefd of geperforeerd.

Groet'n


Dennis
Gang is alles

pwassink

Citaat van: amazingbabbel op 24-03-2009 23:46:17
Mijn remschijven zijn bijna op en nu wil ik deze vervangen. Ik ga niet voor de BBK daar ik een zeer nette rijder  8) ben.

Mijn vraag is even kort als simpel welke schijven zijn "beter"gegroefd of geperforeerd.

Groet'n


Dennis


Gladde .. maar die had je er nog niet bijstaan ..   :eusa_shhh:
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

Jans Duiven

Gladde schijven voor een maximaal contactoppervlak cker?
  ;D



thuur

Geboorde gaan scheuren, gegroef(v?)de brommen.


Gr 8)

Jans Duiven

Citaat van: thuur op 25-03-2009 00:11:58
Geboorde gaan scheuren, gegroef(v?)de brommen.


Gr 8)

Gewoon even bellen met die Zimmerman boorgatspecialist. Ben ff zijn naam kwijt  :eusa_sick:

M a r c

Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Turbobiker

Citaat van: amazingbabbel op 24-03-2009 23:46:17
Mijn remschijven zijn bijna op en nu wil ik deze vervangen. Ik ga niet voor de BBK daar ik een zeer nette rijder  8) ben.

Mijn vraag is even kort als simpel welke schijven zijn "beter"gegroefd of geperforeerd.

Groet'n


Dennis


Het maakt niet zo heel veel uit welke schijf je neemt. De standaard schijf (glad) zal prima voldoen. (iets) betere prestaties haal je met standaard remklauwen vooral uit de blokken. Dus om problemen te vermijden kun je het beste gewoon de standaard Volvo-schijven nemen.
De Tussenpaus

Jans Duiven