Waarom wordt het topic 'onderdelenbus' geblokt???????

Gestart door MichielMaas, 29-03-2009 20:03:19

Vorige topic - Volgende topic

MichielMaas

Wat is dit nu weer.
Waarom wordt dit topic geblokt?? Motiveer deze actie!!!! ???

moderators

Na meerdere meldingen hebben we de ware intenties van de topicstarter onderzocht.
Het blijkt geen hobby maar een commerciële bezigheid. De enige reden van de TS om zich op het forum aan te melden was de mogelijkheid om zijn handel te slijten.
Een voorstel om Forumsponsor te worden werd niet gehonoreerd.
Dat het wél mocht op Ford en Mercedesforums en niet hier vond hij maar flauw maar versterkte ons idee dat het een commerciële bezigheid is.
Hij heeft laten weten dat hij niet meer geinteresserd is in het volvo850forum.

Voor wie geinsteresseerd is in zijn handel, de TS heeft een groot aantal advertenties op Marktplaats.
Deelnemen aan dit forum? Hou je dan aan de forumregels
Wil je je niet aan de forumregels houden? Blijf dan weg van dit forum

MichielMaas

Citaat van: moderators op 29-03-2009 20:54:40
Na meerdere meldingen hebben we de ware intenties van de topicstarter onderzocht.
Het blijkt geen hobby maar een commerciële bezigheid. De enige reden van de TS om zich op het forum aan te melden was de mogelijkheid om zijn handel te slijten.
Een voorstel om Forumsponsor te worden werd niet gehonoreerd.
Dat het wél mocht op Ford en Mercedesforums en niet hier vond hij maar flauw maar versterkte ons idee dat het een commerciële bezigheid is.
Hij heeft laten weten dat hij niet meer geinteresserd is in het volvo850forum.

Voor wie geinsteresseerd is in zijn handel, de TS heeft een groot aantal advertenties op Marktplaats.
En bedankt.. Ik denk dat daarmee een mooie gelegenheid om bij een meeting aan onderdelen te komen is afgesloten. Ik vind het een beetje kinderachtig allemaal. Het gaat immers niet om zomaar een 'handel' maar het is ook een initiatief waar veel 850 liefhebbers op dit forum positief op hebben gereageerd het lijkt mij dus ook 850 gerelateerd te zijn.
Komt een beetje overreacted over zeker ook omdat het een mooie aanvulling op een meeting kan zijn. ???????????????

mikky

Geloof dat dit soort praktiijken toch niet mag op een forum :eusa_think:

monster900

Ik begrijp de T.S., maar ook de moderators.  Het was een leuk initiatief, maar het leek zo, zonder achtergrond info voor mij al heel veel op een handel.

MichielMaas

elianmars

Ik reageerde in eerste instantie positief op TS, maar later werd ook mij duidelijk dat het gewoon om de handel gaat.

Heeft niks met interesse voor de wagens te maken. En da's nou weer heel jammer.

MichielMaas

OK, wellicht handel maar WIJ liefhebbers kunnen daar toch ons voordeel mee doen..

mikky

Citaat van: MichielMaas op 29-03-2009 22:44:28
Citaat van: mikky op 29-03-2009 21:30:11
Geloof dat dit soort praktiijken toch niet mag op een forum :eusa_think:

DIT Forum

Geldt dit niet voor alle forums?

Ludo

Citaat van: MichielMaas op 29-03-2009 22:48:16
WIJ liefhebbers kunnen daar toch ons voordeel mee doen..

nu niet meer dan. ???

MichielMaas

Citaat van: Ludo op 29-03-2009 22:53:01
Citaat van: MichielMaas op 29-03-2009 22:48:16
WIJ liefhebbers kunnen daar toch ons voordeel mee doen..

nu niet meer dan. ???

Is toch leuk om na het bandjetrappen even te kunne neuzen bij de onderdelen. Maar goed zo zie ik dat.

monster900

Ja zeker, maar daarvoor zijn er nu eenmaal regels op de meeste Fora.  Als je handel wilt drijven, kost dit eoa vorm van sponsoring voor het medium dat gebruikt wordt om reclame te maken...

Je kunt niet verwachten dat iedere handelaar zomaar zijn advertenties gratis op eender welk forum kan plaatsen.  Daarvoor is de uitbating van zo'n forum te duur.  Ik denk dat er een aantal mensen zijn die niet beseffen hoeveel geld, tijd en moeite het kost zo'n forum draaiende te houden...

UserID6342

Ben ik mee eens dat het idd moeite, tijd en geld kost om een forum goed draaiend te houden.  Echter ik heb TS niet echt zien adverteren op het forum, de bedoeling was dat hij met z'n campert met specifiek gevraagde onderdelen op een meting zou komen.  Dat TS niet de liefde voor de 850 / x70 deelt is jammer te noemen, dat hij aan zijn handeltje denk is daarintegen wel weer logisch te noemen.  In zijn positie zou ik dat zelf ook doen.  Ik vind het jammer in ieder geval, want hier had iedereen voordeel aan kunnen hebben.

MichielMaas