Hout inbouwen

Gestart door AlbertJan, 31-03-2009 19:34:23

Vorige topic - Volgende topic

AlbertJan

Hallo!
Ik heb een orgineel setje "hout" op de kop getikt en wil die in mijn V70 inbouwen. dasboardkasten, middenconsole en middengedeeldte bij de handrem. Ben hier al op zoek geweest naar inbouwtips maar een duidelijke "handleiding" kan ik niet vinden.  Tevens wil ik het bovendek van mijn dashboard los hebben wat er zit een vervelende rammel in die ik dan hoop "weg te werken". Heeft iemand tips voor me? Ik wil graag weten hoe ik de luchtroosters er uit krijg, en het gedeelte rond de radio. Dat is volgens mij het lastigste gedeelte.  Ik wil ook wat foto's maken van deze klus zodat ik die op het forum kan plaatsen.
Alvast dank voor jullie info!
Groet,
Albert-Jan

Sbv

Hoi Albert Jan,

Het deel rond de radio is erg rot te doen. Mooiste is als hele dashbord eruit is, dan kan je er zo bij. Met dashbord erin kan het wel. Ik heb het een keer gedaan en doe het niet meer zo. Aan de achterkant zitten een aantal schroefjes(6-8 stuks) uit mijn hoofd zijn erg rot om bij te komen. Het deel rond je pook kan je zo doen als je de middenconsole even loshaalt.

Bovenplaat dashbord is redelijk simpel te verwijderen. Roosters kan je zo naar je toe trekken.

Als je de deur open hebt kan je daar twee luchtroosters loshalen- beide kanten 1 Torx
Boven de tellerklokken zitten 2-3 Torx
Onder de dashspeakers zit een Torx
Als centrale luchtrooster eruit is wederom een torx

Dashbordkastje kan je het beste verwijderen. Hier zit eventueel nog een airbag. (Accupool losgooien). Hier zitten nog uit mijn hoofd 3-4 Torx.

Waarschijnlijk ben ik nog wat vergeten

AlbertJan

hallo Svb,
Dank voor je heldere uitleg.  :eusa_clap:Binnenkort kan ik een dagje aan het werk! Foto's volgen dan zsm.
Groet,
Albert-Jan